Remarketingové zoznamy pre reklamy vo vyhľadávacej sieti, RLSA

RLSA, je inovácia ktorá dovoľuje úpravu vašich kampaní vo vyhľadávacej sieti pre ľudí ktorý v minulosti už navštívili vašu webstránku a prispôsobiť cenové ponuky a reklamy týmto návštevníkom či už pri vyhľadávaní v sieti Google alebo na stránkach partnerov.

Ako to funguje?

Pokiaľ návštevníci vašej webovej stránky odídu bez toho aby niečo zakúpili, remarketingové zoznamy zakročia takou formou, že sa im budú zobrazovať vaše produkty formou reklám pokiaľ budú pokračovať vo vyhľadávaní v Google.

Svoje cenové ponuky, vytváranie reklám alebo výber kľúčových slov môžete nastaviť podľa toho, že títo zákazníci predtým navštívili váš web.

Pri použití remarketingových zoznamov s reklamami vo vyhľadávacej sieti existujú dve základné stratégie

Môžete optimalizovať cenové ponuky pre existujúce kľúčové slová pre návštevníkov vo svojich remarketingových zoznamoch. Napríklad môžete zvýšiť svoju ponuku o 25% pre tých, ktorí predtým navštívili váš web za posledných 30 dní. Môžete tiež zobraziť inú reklamu návštevníkom stránok, ktorí umiestnili položky do nákupného košíka, ale nekúpili ich.
Môžete ponúkať ceny za kľúčové slová, ktoré za normálnych okolností neponúkate iba pre ľudí, ktorí nedávno navštívili vaše stránky alebo v minulosti prešli na vaše stránky. To vám môže pomôcť zvýšiť predaj. Napríklad by ste mohli ponúkať cenové ponuky pre širšie kľúčové slová iba pre ľudí, ktorí si už predtým kúpili niečo z vášho webu.

Pokiaľ budete chcieť začať používať tento typ reklám, budete potrebovať vytvoriť remarketingový zoznam a pridať sledovací kód z Google Ads ktorý sa nazýva Remarketing tag.

Novú remarketingovú značku môžete pridať na každú stránku svojho webu. Kód hovorí, že reklamy Google pridajú každého návštevníka stránok do svojho zoznamu. Keď ľudia napríklad navštívia vašu domovskú stránku, súbory cookie spojené s ich prehliadačmi sa pridajú do remarketingového zoznamu.


Zabezpečte si produktovú reklamu s BlueWinston

Každé jedno osobitné riešenie a funkcia sú vynikajúce, no spolu vám poskytujú výkonnú platformu na produktové reklamy, ktorá vám nielenže pomôže dosiahnuť skvelé výsledky, ale aj výrazne ušetrí čas a náklady!

Prejdi na domovskú stránku