Remarketingové zoznamy pre reklamy vo vyhľadávacej sieti, RLSA
Ako to funguje?
Pokiaľ návštevníci vašej webovej stránky odídu bez toho aby niečo zakúpili, remarketingové zoznamy zakročia takou formou, že sa im budú zobrazovať vaše produkty formou reklám pokiaľ budú pokračovať vo vyhľadávaní v Google.
Svoje cenové ponuky, vytváranie reklám alebo výber kľúčových slov môžete nastaviť podľa toho, že títo zákazníci predtým navštívili váš web.
Pri použití remarketingových zoznamov s reklamami vo vyhľadávacej sieti existujú dve základné stratégie
Pokiaľ budete chcieť začať používať tento typ reklám, budete potrebovať vytvoriť remarketingový zoznam a pridať sledovací kód z Google Ads ktorý sa nazýva Remarketing tag.
Novú remarketingovú značku môžete pridať na každú stránku svojho webu. Kód hovorí, že reklamy Google pridajú každého návštevníka stránok do svojho zoznamu. Keď ľudia napríklad navštívia vašu domovskú stránku, súbory cookie spojené s ich prehliadačmi sa pridajú do remarketingového zoznamu.
Rezervujte si
20 minutový hovor
Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si telefonický rozhovor s jedným z našich správcov účtov.
NAPLÁNUJTE SI DEMO
