Rozšírenia o aplikáce v Google Ads
Ako to funguje?
Rozšírenie o aplikáciu v zásade slúži na to, aby vám pri zobrazení na mobilných zariadeniach zobrazil odkaz na vašu aplikáciu pod reklamou. Keď zákazníci kliknú na tento odkaz, dostanú sa do obchodu s aplikáciami (Google Play alebo Apple App Store). Ak zákazníci kliknú na nadpis reklamy, budú stále presmerovaní na vašu webovú stránku, nie do app store.
Aké sú výhody používania?
Tento druh inovácie pridáva do vašich existujúcich reklám rôzne výhody:
Flexibilita – Pridávanie rozšírení reklamných aplikácií do účtov, kampaní alebo reklamných skupín.
- Detailný reporting – Kliknutia, ktoré získate, sa zobrazia po kliknutí na vašu reklamu. Môžete tak zistiť, či ľudia klikajú na nadpis aplikácie alebo idú priamo do app store.
Inteligentná detekcia obchodu s aplikáciami a zariadenia – Nie všetky mobilné zariadenia používajú rovnaké systémy, vďaka čomu zákazník získa správny odkaz na obchod s aplikáciami v závislosti od mobilného zariadenia.
Okamžité úpravy – Môžete upravovať nastavenia rozšírenia bez vplyvu na výkonnosť reklamy.
Treba brať na vedomie, že na každé pridanie textu môžete použiť iba jedno rozšírenie o aplikáciu, pre každý obchod s aplikáciami však môžete vytvoriť viac rozšírení o aplikáciu.
Viac možností
Taktiež máte možnosť pridať toto rozšírenie do kampaní, reklamných skupín alebo na úrovne reklám. Funguje to tak, že keď máte rozšírenie aplikácii na všetkých z nich, vyberie sa tá najkonkrétnejšia.
Koľko stojí toto rozšírenie?
Rozšírenie môžete pridať do vašich reklám úplne zdarma, pretože budete platiť iba za kliknutia, ktoré budú rozpoznané na mobilných zariadeniach a vy uvidíte, či klikli na nadpis alebo priamo na odkaz do app store. Vďaka tomu sa vaše náklady na reklamu nemusia zvýšiť, pretože zákazníci si ju môžu rovno nainštalovať.
Ako ich nastaviť?
Najskôr by ste sa mali uistiť, že máte nasledujúce položky:
- Mobilná aplikácia, ktorá môže byť v službe Google Play alebo Apple App Store.
- Názov balíka pre telefóny s Androidom alebo ID aplikácie pre iOS.
- URL stránky v obchode s aplikáciami, kde sa o nej môžu zákazníci dozvedieť viac.
Keď ste pripravení a máte všetko vyššie uvedené, môžete pridať rozšírenie o aplikáciu takto:
- Prihláste sa to vášho Google Ads účtu.
- Kliknite na reklamy a rozšírenia a prejdite na rozšírenia v hornej časti stránky.
- Kliknite na “+”.
- Zvolte rozšírenie o aplikáciu.
- Vyberte, či chcete, aby sa rozšírenie o aplikáciu zobrazovalo v kampani alebo v reklamnej skupine.
- Vyberte, či chcete vytvoriť nové rozšírenie o aplikáciu, alebo ak už nejaké máte, môžete použiť existujúce rozšírenia o aplikáciu.
- Do vyhľadávacieho poľa zadajte názov svojej aplikácie (môžete si zvoliť, či je pre Android alebo iOS).
- Vložte text odkazu, ktorý sa má zobraziť ako call-to-action.
- Pridajte vlastné parametre sledovania a nastavte dátumy ukončenia alebo denné plány rozšírenia.
- Kliknite na “uložiť”.
Pokiaľ už tieto rozšírenia používate, tu ich môžete upraviť:
- Prejdite do zdieľanej knižnice v zozname typov.
- Na ľavom paneli vyberte zdieľané rozšírenia o aplikáciu.
- V rozšírení údajov vyberte rozšírenie.
- Upravte informácie o rozšírení v paneli editorov.
Rezervujte si
20 minutový hovor
Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si telefonický rozhovor s jedným z našich správcov účtov.
NAPLÁNUJTE SI DEMO
