Rozšírenia o ceny v službe Google Ads

Čo sú cenové rozšírenia?

Sú skvelým nástrojom na zvýšenie hodnoty vašich reklám vo vyhľadávacej sieti. Ich úlohou je dať vašim reklamám väčšiu prezentáciu vašich služieb a produktov. Robí to tak, že potenciálnych zákazníkov spája priamo s tým, čo na vašom webe hľadajú.

Rozšírenia o ceny sa vždy zobrazujú pod vašimi textovými reklamami. Poskytnú vám viac priestoru na informovanie ľudí o tom, čo im vaša firma ponúka. Môžete si ich všimnúť ako sadu až 8 kariet, ktoré si zákazníci môžu pozrieť, aby videli rôzne možnosti a ceny.

Čo robia rozšírenia o ceny?

Môžeme uviesť niekoľko príkladov rozšírenia cien:

  • Ukážte svoje ponuky – prezentujú vaše obchodné ponuky v interaktívnom a intuitívnom formáte, v ktorom si ich môžu zákazníci prezerať.

  • Robte skratky pre získanie konverzií – len čo zákazníci kliknú na konkrétny produkt v cenovej ponuke, automaticky sa presmerujú na vašu webovú stránku.

  • Zvýšte svoj vplyv – Nebudete musieť vytvárať nové reklamy ani upravovať svoje staré. Maximalizujte svoj vplyv pri minimálnej práci.

Používanie rozšírení o ceny

Práca s rozšírením cien nie je nijako zložitá. Aktualizujú sa ľahko zmenou názvov a popisov položiek. Takto ich môžete udržiavať aktuálne a môžete dokonca upravovať svoje rozšírenia o ceny bez nutnosti resetovania štatistík výkonnosti.

Sú flexibilné a dajú sa skutočne prispôsobiť, takže môžete do kampaní a skupín reklám, ktoré chcete zobrazovať, pridať rozšírenie o ceny.

Ako funguje billing?

Môžeme s istotou povedať, že cena za kliknutie na rozšírenie o ceny je rovnaká ako cena za kliknutie na vašu zobrazenú adresu URL.

Aj keď sú kliknutia na rozšírenia o ceny na stolných počítačoch spoplatnené, na mobilných zariadeniach sa rozšíria do karuselu a nebudú spoplatnené.

Požiadavky

  • Nadpis (obmedzený počet znakov: 25) – Text bude umiestnený nad vašou cenou.

  • Popis (obmedzený počet znakov: 25) – Text bude umiestnený pod vašou cenou.

  • Cenové kvalifikátory – Používa sa, ak sú vaše ceny flexibilné, napríklad od 5 EUR do 55 EUR.

  • Cena

  • Finálna URL – Adresa vášho webu.

Ako fungujú rozšírenia o ceny?

Rovnako ako všetky rozšírenia Google, aj rozšírenie o ceny je tu na zvýšenie vašej miery prekliknutia. CTR nie je jediná vec, ktorú získate vďaka tomuto rozšíreniu. Môže tiež zlepšiť relevantnosť a skóre kvality vašej reklamy.

Podmienky

Tu vám môžeme ukázať, čo nie je povolené pri používaní rozšírení o ceny.

Požiadavky na hlavičky a popisy

poziadavky na hlavicky a popisy

Požiadavky na webové adresy

poziadavky na webove adresy

Požiadavky na značky

poziadavky na znacky

Požiadavky na udalosti

Požiadavky na adresy

poziadavky na adresy

Požiadavky na kategórie produktov

poziadavky na kategorie produktov

Požiadavky na skupiny produktov

poziadavky na skupiny produktov

Požiadavky na služby

poziadavky na sluzby

Požiadavky na kategórie služieb

Požiadavky na skupiny služieb

Požiadavky na skupiny služieb

Požiadavky na skupiny služieb

Rezervujte si
20 minutový hovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si telefonický rozhovor s jedným z našich správcov účtov.

NAPLÁNUJTE SI DEMO