Rozšírenia o odkazy na podstránky
Ak chcete do štandardnej reklamy vytvorenej v Google Ads účte pridať ďalšie odkazy, môžete vytvoriť odkazy na podstránky. Odkazy na podstránky presmerovávajú používateľov už na konkrétne stránky na vašom webe. Hlavnou výhodou rozšírenia o odkazy na podstránky je reklamný priestor, ktorý viete za ich pomoci získať pre vaše marketingové účely.


Rozšírenia o odkazy na podstránky môžete pridávať na úrovni kampane, účtu alebo reklamnej skupiny. V prípade, že sa chystáte vytvárať odkazy na podstránky, pozrite sa bližšie na zvolené kľúčové slová, reklamné skupiny a zamyslite sa nad tým, čo by mohlo užívateľa zaujať. Vďaka tomu, že poskytnete dodatočné informácie spolu s odkazmi, viete zvýšiť relevanciu vašich reklám.
Ak chcete, aby sa vo vašej reklame zobrazovali odkazy na podstránky, potrebujete zadať aspoň dve rozšírenia o odkazy na podstránky. Počet odkazov na podstránky, ktorý sa uživateľom zobrazí sa môže líšiť v závislosti od zariadenia, ktoré akutálne pri vyhľadávaní využívajú.
Počítač: V reklame zobrazenej na počítači sa môže zobraziť maximálne šesť odkazov na podstránky, pričom môžu zaplniť až dva riadky vo vašej reklame.
Mobilné zariadenie: V reklame zobrazenej na mobilnom zariadení sa môže zobraziť maximálne osem odkazov na podstránky. Zobrazia sa vedľa seba v podobe posuvného pása. Uživatelia tak môžu potiahnutím prsta doprava alebo doľava v posuvnom paneli prezerať ďalšie odkazy na podstránky.


V prípade, že sa vaša reklama zobrazuje v hornej pozícií, vaše odkazy na podstránky sa môžu zobrazovať v riadkoch, pričom každý riadok obsahuje iba jeden odkaz na podstránku.


Pravidlá pre odkazy
- Rozšírenia o odkazy na podstránky sa zobrazujú v dolnej a hornej časti výsledkov
- V reklame sa zobrazuje maximálne 6 odkazov
- Text odkazu môže mať maximálne 25 znakov
- V reklamnej skupine môžete mať maximálne 20 odkazov na podstránku
- Odkazy na podstránky sa môžu zobrazovať v ľubovoľnom poradí
- Odkazy môžu obsahovať 2 riadky popisov
- Jeden riadok popisu môže mať maximálne 35 znakov
Tip na záver: Aj v prípade, že organizujete jednorazovú událosť, nezabúdajte na odkazy na podstránky. Vďaka rozšírenému nastaveniu viete na potrebné odkazy pridať dátum alebo konkrétne dni v týždni, v ktorých sa vaše odkazy budú zobrazovať.
Rezervujte si
20 minutový hovor
Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si telefonický rozhovor s jedným z našich správcov účtov.
NAPLÁNUJTE SI DEMO
