Rozšírenia o promo

Čo sú rozšírenia o promo a prečo by ste ich mali brať do úvahy

Pre váš Google Ads účet existuje niekoľko rozšírení. Môžete nimi ľahko upútať pozornosť potenciálnych zákazníkov a zvýšiť napríklad svoju mieru preklikov. Poďme si predstaviť jedno z nich, rozšírenie o promo.

Čo je rozšírenie o promo?

Vďaka rozšíreniu o promo môžete svojmu publiku povedať, že máte špeciálnu ponuku, ktorú si nechcú nechať ujsť. Môže to byť letný výpredaj, Deň matiek alebo dokonca vianočný výpredaj. Je to na vás. Google vám umožňuje vyberať z rôznych sviatkov alebo udalostí a môžete si ich ľubovoľne prispôsobiť.

rozšírenie o promo

Prečo by ste ich mali používať

Vaše možnosti s rozšíreniami o promo sú takmer nekonečné. Môžete ich využiť vo svoj prospech a dosiahnuť svoje ciele rýchlejšie. Môžete ich použiť na propagáciu predaja na vašom e-shope, pre zľavový kód, ktorý máte, alebo čokoľvek iné. Je to naozaj na vás.

Ak sa zamýšľate nad tým, koľko vás budú stáť, môžete si ich pridať zadarmo. Platíte, iba ak na ne niekto klikne. Ak k tomu dôjde, cena je rovnaká, ako keby niekto klikol na niektorý z nadpisov.

Ako pridať rozšírenie o promo

Prejdite do svojho účtu Google Ads a v ľavom menu vyberte možnosť Reklamy a rozšírenia. Kliknite na Rozšírenie, potom na znamienko plus a vyberte možnosť „Rozšírenie o promo“. Rozhodnite sa, či to chcete na úrovni kampane, reklamnej skupiny alebo reklamy.

Vytvorenie rozšírenia o promo

Pri vytváraní rozšírenia sa môžete divočiť! Môžete si vybrať z niekoľkých príležitostí. Niektoré z nich sú obmedzené dátumom, napríklad vianočná akcia môže trvať od 1. novembra do 15. januára. Celý zoznam si môžete pozrieť TU.

Ako vytvoriť rozšírenie o promo
By |

Zabezpečte si produktovú reklamu s BlueWinston

Každé jedno osobitné riešenie a funkcia sú vynikajúce, no spolu vám poskytujú výkonnú platformu na produktové reklamy, ktorá vám nielenže pomôže dosiahnuť skvelé výsledky, ale aj výrazne ušetrí čas a náklady!

Prejdi na domovskú stránku