Správca publík v Google Ads
Správca publík predstavuje domovom pre zoznamy publík, zdroje publík a štatistiky publík. Pomôže vám to so šetrením času a zároveň vám poskytne aj existujúce remarketingové publiká s lepšou funkcionalitou a intuitívnosťou.
Aké výhody má správca publík?
1. So správcom publík dokážete monitorovať zdroje publík, napríklad Google Ads Tag, YouTube kanál alebo poskytovateľ analytiky aplikácii,
2. Dokážete vytvoriť nové a čistejšie zoznamy publík založených na zdrojoch publík, ktoré ste definovali.
3. Naučte sa viac o zákazníkoch, aby ste mohli spravovať lepšie remarketingové zoznamy.
Zdroje publík
Začnite v správcovi publík pridaním zdrojov z tretej strany do zdrojov publík. Ide o veľmi dôležitý krok, nakoľko remarketingové zoznamy sú založené na zdrojoch publík. Budete môcť pridávať nasledovné zdroje publík:
Google Ads tag – zbiera nespracované dáta z vašej webovej stránky, vďaka ktorým môžete zacieliť na remarketingové publiká
Google Analytics – ide o veľmi dôležitý nástroj, pomocou ktorého viete importovať zabudované publiká v Google Analytics do Google Ads
Youtube – vytvorte konkrétnu video reklamu pre vaše remarketingové publikum
Google Play – založte publikum na základe stiahnutí aplikácie a nákupov priamo v aplikácii
App analytics – môžete prepojiť poskytovateľa analytiky aplikácií tretích strán so svojím účtom a začať s remarketingom u ľudí, ktorí používajú vašu aplikáciu
Dáta zákazníkov – spravujte a nahrávajte kontaktné informácie vašich zákazníkov, aby ste im mohli zobrazovať reklamy naprieč sieťou Google vo Vyhľadávaní, YouTube alebo Gmail
Zoznamy publík
V tejto časti viete vytvoriť nové publiká, ktoré zacielia na remarketingové zoznamy podľa zdrojov publík, ktoré už máte definované. Môžete si tiež skontrolovať svoje staršie remarketingové zoznamy. Zoznamy publík sú všestranný nástroj, s ktorým dokážete spravovať remarketingové zoznamy vyhľadávaním, zoraďovaním, filtrovaním, …
Štatistiky publík
Štatistiky publík využívajú sieťové dáta Googlu pre lepšie porozumenie členov vášho publika a tiež pre rozpoznanie ich vzorov správania a možností. Ponúkajú vám náhľad, ktorý dokážete pretaviť do praktickej kampane.
S týmto na vedomí budete schopný osloviť viac ľudí. Štatistiky zbierajú informácie o zákazníkovom chovaní a delia ich na samostatné premenné, ako sú kategórie podľa nákupných úmyslov, vek, pohlavie, geografia, zariadenia atď.
O štatistikách publika Google Ads
Nakoľko si štatistiky publika zaslúžia najväčšiu pozornosť, poďme si ich rozobrať. Sú vytvorené tak, že vďaka nim dokážete jednoduchšie nájsť nové publiká zobrazovaním cenných informácií o ľuďoch vo vašich remarketingových zoznamoch.
Ak využívate Google Ads sledovanie konverzí, štatistiky publík vám pomôžu nielen s hľadaním nových publík, ale aj s upravovaním cenových ponúk pre lepšie zaujatie výnimočných publík.
Aké výhody majú štatistiky publík?
1. Sú jedným zo spôsobov, ako nájsť nové a relevantné publiká na rozšírenie vášho cielenia reklamných skupín
2. Získate viac informácií o demografii, demografickom zacielení, zariadeniach a záujmoch vašich zákazníkov
3. Robte informovanejšie rozhodnutia o cielení reklám, nastavenie cenových ponúk a omnoho viac
4. Zdvihnite predaje s novými zákazníkmi, ktorých môžete získať so spomenutými nástrojmi
Ako sú štatistiky publík organizované?
Štatistiky publík sú rozdelené do dvoch skupín: „distribúcia publík“ a „relevantné publiká“. Je na vás, aby ste vybrali publikum, skontrolovali ho ako také alebo sa riadili podľa orientačného bodu ako napríklad populácia krajiny alebo hustota veku.
Distribúcia publík vám ukazuje rozdelenie publík a ich vlastností ako geografické zacielenie, demografia atď. Pri použití indexu hodnotenia vám relevantné publiká môžu ukázať ďalších ľudí v rámci Google segmentu publík, ktoré sú porovnávané ku všeobecnej populácii.
Existuje aj iné publikum, napríklad publikum podľa nákupných úmyslov, ktoré predstavuje zákazníkov, ktorí produkty skúmajú a aktívne uvažujú o ich kúpe. Tento druh publika vám môže nesmierne pomôcť s reklamami, pretože je pravdepodobnejšie, že budú vašimi novými zákazníkmi.
Publikum podľa záujmov je založené na životnom štýle ľudí a malo by vám pomôcť rozšíriť reklamu tak, aby ste reagovali na ich potreby a aby ste získali nových zákazníkov.
Čo robiť podľa štatistík
Publikum podľa nákupných úmyslov a publikum podľa záujmov:
- Uistiť sa, že ich záujmy sú splnené a ich záujem kúpiť sa zmení na kúpu
- Cieliť na publiká podľa nákupných úmyslov a záujmov, ktoré sa podobajú na vaše existujúce remarketingové zoznamy
Demografia: - Poriadne si preštudujte vek ľudí vo vašich remarketingových zoznamoch
- Cieľte na konkrétnych zákazníkov s produktovými reklamami, ktoré im sú nápomocné
- Zistite popularitu vašich produktových kategórii medzi rôznymi vekovými kategóriami vašich zákazníkov
- Nebojte sa upraviť cenové ponuky na základe demografie
Geografické zacielenie: - Cieľte reklamu na najvýnosnejších klientov
Zariadenia: - Upravte cenové ponuky podľa zariadení (aj na mobilných telefónoch)
Podobné publiká: - Prehľadajte vaše remarketingové zoznamy, aby ste našli nových zákazníkov založených na ľuďoch v zoznamoch
- Vytvorte nové reklamné skupiny, ktoré zacieľujú nové publiká s podobným vkusom ako tie existujúce
Zabezpečte si produktovú reklamu s BlueWinston
Každé jedno osobitné riešenie a funkcia sú vynikajúce, no spolu vám poskytujú výkonnú platformu na produktové reklamy, ktorá vám nielenže pomôže dosiahnuť skvelé výsledky, ale aj výrazne ušetrí čas a náklady!
Prejdi na domovskú stránku