Target CPA
Ak je váš cieľ definovaný konverziami, zvážte použitie Inteligentných ponúk od Google (Google Smart Bidding). Systém bude automaticky ohodnocovať vaše ponuky. Jedna z týchto stratégií sa nazýva Cieľová cena za akvizíciu (CZA) resp. tCPA.
Uvedený pôsob biddovania je veľmi jednoduchý, hneď ako si uvedomíte hodnotu vašich akvizícií. CPA je suma, ktorú si môžete dovoliť utratiť na získanie jedného zákazníka. Google Ads sa zamerajú na konverziu používateľov za určitú cenu akvizície.
Ponuky na vaše kampane budú nastavené automaticky, vychádzajúc z vašej CPA. Niektoré konverzie môžu stáť viac než tie ostatné, aby vyvážili vaše akvizičné ceny. Pri tejto stratégii je tiež vhodné optimalizovať konverzie.
Ak plánujete použiť tCPA, naplánujte si prvé dva týždne v mesiaci ako fázu učenia. Nastavte tCPA o niečo vyššiu, ako bola vaša priemerná CPA v poslednej dobe, alebo použite tCPA odporúčanú spoločnosťou Google, aby ste Googlu umožnili nájsť medzeru a potom ju pomaly časom znižujte na svoju cieľovú CPA.
Prípadné problémy môžu nastať, ak napríklad nastavíte príliš nízku cieľovú sumu, takže môžete prísť o kliknutia, ktoré by mohli viesť ku konverziám, čo povedie k nižšiemu celkovému počtu konverzií.
Ďalším problémom môže byť ak neviete, akú sumu chcete minúť na získanie zákazníka. Google vám navrhne hodnotu podľa doterajších dát, ale to neznamená, že sa zhoduje s vaším cieľom.
Rezervujte si
20 minutový hovor
Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si telefonický rozhovor s jedným z našich správcov účtov.
NAPLÁNUJTE SI DEMO
