Typy stratégií ponúkania cien

Ako predajca pravdepodobne poznáte platformu Google Ads. V Google Ads existuje niekoľko stratégií ponúkania cien, ktoré sú prispôsobené rôznym typom reklám a kampaní. Je dôležité vedieť, na ktoré siete sa vaša kampaň zameriava. Musíte tiež vedieť, či chcete získať viac kliknutí, impresií, konverzií alebo zobrazení.

Rozhodnite sa o svojich cieľoch

Ako sme povedali, Google Ads poskytuje rôzne druhy stratégií ponúkania cien. Google tiež navrhuje zvážiť päť základných typov cieľov.

  • Ak chcete na svojom webe viac predajov – Potrebujete nastaviť conversion tracking aby ste mohli sledovať konverzie. Smart Bidding by mala byť ta správna voľba.
  • Ak chcete viacej návštevníkov – Cena za kliknutie (CZK) by mala byť najlepšia stratégia pre vašu kampaň.
  • Ak chcete zlepšiť povedomie o vašej značke – Zameranie sa na impresie by malo byť tou najlepšou stratégiou pre vás. V reklamách Google môžete použiť cenu za tisíc viditeľných zobrazení (vCPM).
  • Ak máte videoreklamy a chcete zvýšiť mieru interakcie alebo zhliadnutí – Najlepšia stratégia pre vás by mala byť cena za zobrazenie (CPV).
  • Ak máte videoreklamy a chcete zvýšiť povedomie o značke – Tu sa považuje za najlepšiu stratégiu cena za zobrazenie (CPV).

Google Ads ponúka taktiež aj automated bidding stratégie

V reklamách Google môžete použiť automatické ponúkanie cien (automated bidding), inteligentné ponúkanie cien (smart bidding) a stratégie manuálneho ponúkania cien (manual bidding). Je ich naozaj veľa.

Čo je automated bidding?

Táto stratégia ponúkania cien je určená na maximalizáciu výsledkov na základe cieľov vašej kampane. Pri automatickom ponúkaní cien systém automaticky nastaví výšku cenovej ponuky na základe pravdepodobnosti, že vaša reklama povedie ku kliknutiu alebo konverzii.

Existuje niekoľko stratégií:

  • Maximize clicks – Zvýšte návštevy stránok
  • Target search page location – Zvýšte viditeľnosť na prvej stránke stránky s výsledkami vyhľadávania Google alebo sa zobrazte na jednej z najvyšších pozícií.
  • Target outranking share – Zviditeľnite sa na iných webových stránkach.
  • Target cost-per-acquisition – Získajte viac konverzií s cieľovou CPA.
  • Enhanced cost-per-click – Zvýšte počet konverzií a zároveň zostaňte pod kontrolou svojich cenových ponúk pre kľúčové slová.
  • Target return on ad spend – Dosiahnite cieľovú návratnosť výdavkov na reklamu, keď si každú konverziu vážite inak.
  • Maximize conversions – Získajte viac konverzií a zároveň minúte rozpočet.

Automatické ponúkanie cien od spoločnosti Google predstavuje fantastickú príležitosť ušetriť čas a zároveň optimalizovať ďalšie konverzie, kliknutia alebo čokoľvek, na čo si želáte.


Rezervujte si
20 minutový hovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si telefonický rozhovor s jedným z našich správcov účtov.

NAPLÁNUJTE SI DEMO