Vylučujúce kľúčové slová
Ako už z nadpisu vyplýva, existujú dobré a zlé kľúčové slová. Pozitívne kľúčové slová sú tie, ktoré vám prospejú, ale vylučujúce kľúčové slová budete chcieť vynechať, nakoľko pre vás znamenajú stratu.
Vylučujúce kľúčové slová vám poskytujú nežiaduce zobrazenia a kliknutia na všetkých platformách, prostredníctvom ktorých inzerujete. Môžete vytvoriť reťazec nechcených kľúčových slov tak, aby boli nielen vaše kampane bez nich, ale tiež aby ste tieto kľúčové slová nikdy nevideli vo svojich reklamách.
Ako fungujú zoznamy vylučujúcich kľúčových slov?
Pri zostavovaní zoznamu preskúmajte slová, ktoré sú nevyvážené a nie sú vhodné pre vašu kampaň. Najlepším spôsobom, ako odstrániť zoznamy vylučujúcich kľúčových slov, je usporiadať slová do skupín podľa produktov, ktoré používate. Na jeden zoznam môžete pridať až 5 000 vylučujúcich slov a vo svojom účte vytvoriť až 20 zoznamov vylučujúcich kľúčových slov.
Jeden zoznam vylučujúcich kľúčových slov je možné použiť na viac kampaní. Ak v budúcnosti budete musieť pridať vylučujúce kľúčové slová do tej istej kampane, stačí upraviť existujúci zoznam a umiestniť ich tam.
Vytvorte a použite zoznamy vylučujúcich kľúčových slov pre kampane
Ukážeme vám postup tvorby zoznamov kľúčových slov. Môžete začať takto:
- Choďte na menu a na ľavej strane zakliknite kľúčové slová.
- Kliknite na negatívne kľúčové slová v hornej časti stránky.
- Kliknite na tlačídlo plus.
- Kliknite na vybrať kampaň a vyberte kampaň pre ktorú chcete pridať vylučujúce kľúčové slovo.
- Pridajte jedno vylučujúce kľúčové slovo na riadok.
- Uložte ako existujúci zoznam a pomenujte ho.
- Uložte si všetko a ste pripravený na používanie zoznamu.
Teraz, keď ste vytvorili prvý zoznam, použite ho vo svojich kampaniach. Podľa nasledujúcich krokov sa dozviete, ako ich použiť v kampaniach:
1. Prejdite na ikonku nástrojov v pravom hornom rohu a kliknite na ňu.
2. V zdieľanej knižnici uvidíte zoznamy vylučujúcich kľúčových slov.
3. Zaškrtnite políčko vedľa zoznamu, ktorý chcete použiť pri kampaniach.
4. Kliknite na aplikovať na kampane. Pomocou nových zoznamov kľúčových slov môžete skontrolovať, ktoré kampane chcete upraviť.
5. Kliknite na aplikovať.
Zoznam vylučujúcich kľúčových slov môžete aplikovať aj na jednu kampaň, proces je nasledovný:
1. Kliknite na kampane v ľavom menu.
2. Vyberte kampaň, ktorú chcete upraviť.
3. Kliknite na kľúčové slová v ľavej časti a potom kliknite na negatívne slová na vrchu.
4. Kliknite na tlačidlo plus.
5. Kliknite na použiť ako zoznam vylučujúcich slov.
6. Vyberte zoznam vylučujúcich negatívnych slov, ktorý chcete aplikovať na kampaň.
7. Uložte a hotovo.
Môžete tiež priradiť viac zoznamov kľúčových slov k viacerým kampaniam zo stránky kampaní. Takto na to:
1. Vyberte kampane z menu.
2. Zaškrtnite, na ktoré kampane chcete aplikovať vylučujúce slová.
3. Kliknite na upraviť.
4. Zakliknite upraviť cielenie a potom vylučujúce kľúčové slová.
5. Vyberte vylučujúce kľúčové slová ktoré chcete použiť v kampani.
6. Môžete si aj pozrieť ako budú vyzerať zmeny kliknutím na náhľad. Ak sa tam vylučujúce slovo uý nachádza, takto sa to dozviete.
7. Kliknite na aplikovať.
Zdroj: adespresso.com
Zabezpečte si produktovú reklamu s BlueWinston
Každé jedno osobitné riešenie a funkcia sú vynikajúce, no spolu vám poskytujú výkonnú platformu na produktové reklamy, ktorá vám nielenže pomôže dosiahnuť skvelé výsledky, ale aj výrazne ušetrí čas a náklady!
Prejdi na domovskú stránku