Zvýšenie zisku v službe Google Ads
V tomto článku si povieme, ako zvýšiť zisk v službe Google Ads. Ak inzerujete v sieti Google a chcete zvýšiť svoje príjmy, ste na správnom mieste.
Definujte svoje ciele
Ak chcete zvýšiť svoje zisky, odporúčame vám začať s definíciou vašich cieľov. Môžete vytvoriť viac produktových kategórií a ponuky, na ktoré sa chcete zamerať – to sú tie, do ktorých by ste mali investovať.
Stratégia je vybrať oblasti, ktoré s najväčšou pravdepodobnosťou prinesú pozitívnu návratnosť investícii.
Vyberte najlepšie kľúčové slová
Výber najlepších kľúčových slov môže byť najťažšia časť. Mali by ste pokryť všetky účinné kľúčové slová, aby sa vaše reklamy zobrazili tým správnym ľuďom, ktorí uskutočnia konverziu.
Ako zvoliť najlepšie kľúčové slová?
- Vytvorte zoznam kľúčových slov, ktoré spájate s vašou ponukou produktu.
- Zvoľte presné kľúčové slová na zacielenie na konkrétnu skupinu ľudí.
- Ak chcete osloviť širšiu skupinu ľudí, vyberte taktiež aj všeobecné kľúčové slová.
- Vytvorte skupiny pre podobné kľúčové slová.
Využite náš nástroj BlueWinston, ktorý vám môže automaticky vygenerovať všetky kľúčové slová z vášho produktového feedu.
Optimalizujte svoj web
Zaistite, aby bol váš web v dobrom stave. Ak nemáte webové stránky priateľské k používateľskému rozhraniu (User interface), potenciálni zákazníci pravdepodobne odídu. Skontrolujte tiež, či sú vaše cieľové stránky v súlade s obsahom reklamy a kľúčovými slovami.
Vytvorte kreatívne reklamy
Ak sa chcete odlíšiť od svojej konkurencie, musíte vytvoriť kreatívne reklamy, ktoré sa líšia od ostatných. Nezabudnite do názvu svojej reklamy zahrnúť kľúčové slová, použite rozšírenia Google Ads, ako je vaša lokácia, telefónne číslo alebo recenzie.
Jednou z najlepších vecí, ktoré môžete urobiť, je vložiť výzvu na akciu (call-to-action) ako „zľava“, „ušetriť“ alebo „výpredaj“. Reklamy s týmito slovami majú oveľa viac kliknutí.
Nastavte svoje reklamy tak, aby boli aktívne v správny čas a na správnom mieste
Vďaka Google Ads môžete nastaviť svoje reklamy naozaj podrobne. Môžete nastaviť, aby sa reklamy zobrazovali v konkrétnych geografických polohách a v konkrétnych časoch. Ak napríklad predávate elektroniku a nemáte tržby od 1:00 do 4:00, môžete ich v tom čase jednoducho vypnúť, takže ušetríte aspoň časť svojich peňazí.
Nebojte sa premýšľať o prijatí sezónnych rozpočtov a stratégií. Vaša spoločnosť môže skutočne profitovať napríklad z vianočných výpredajov alebo black friday.
Vypočítajte si svoju NI (návratnosť investícií, ROI)
Jednou z najlepších vecí v službe Google Ads je to, že si môžete vypočítať návratnosť každého eura investovaného do kampane. Pozitívna návratnosť investícií vám dáva motiváciu a odhodlanie investovať ešte viac, pretože skutočne zarábate peniaze.
Štúdiom výsledkov svojich kampaní môžete získať ukážku výkonnosti svojich reklám, možné chyby a vylepšenia alebo investovanie ďalších prostriedkov.
Využite kombináciu Nákupov Google a Textových reklám
Ak používate iba reklamy v Nákupoch alebo iba textové reklamy, môže vám uniknúť príležitosť kombinovať ich. Pomocou nášho nástroja BlueWinston môžete vytvárať oba typy reklám pre rovnaký produkt alebo kampaň skupiny produktov.
Kombinácia inteligentných reklám v Nákupoch a textových reklám na produkt môže zvýšiť konverzný pomer o 90%.
Prečítajte si o tom viac na našom webe.
Zhrnutie
Ak chcete zlepšiť návratnosť investícií alebo zvýšiť predaj, musíte urobiť veľa vecí. Keď to budete mať hotové, uvidíte, ako sa výsledky môžu zlepšiť. Vytvorte najvhodnejšie kľúčové slová, použite kombináciu nákupných a textových reklám a nezabudnite sledovať svoju návratnosť investícii. Prajeme vám veľa šťastia pri inzercii.
Zabezpečte si produktovú reklamu s BlueWinston
Každé jedno osobitné riešenie a funkcia sú vynikajúce, no spolu vám poskytujú výkonnú platformu na produktové reklamy, ktorá vám nielenže pomôže dosiahnuť skvelé výsledky, ale aj výrazne ušetrí čas a náklady!
Prejdi na domovskú stránku