5 dôvodov, pre ktoré sa oplatí využívať responzívne reklamy

Potrebujete ušetriť čas a zároveň zvýšiť výkon vašich reklám? Google Ads sa neustále prispôsobujú svojim používateľom a to napríklad aj pomocou pri tvorbe reklám. Stačí vložiť rôzne variácie textov a Google Ads ich budú vďaka responzívnym reklamám kombinovať tak, aby boli vaše reklamy čo najefektívnejšie.

Responzívne reklamy sme vám predstavili už v jednom z našich starších blogov. Vznikli kvôli tomu, aby sa dokázali adaptovať na rôzne typy dopytov, obsahu a rozmeru displejov. Fungujú na princípe prispôsobovania reklamy, na základe predošlej aktivity používateľov, kombinovaním rôznych nadpisov a popisov. Ak stále váhate nad ich využitím, tu je päť základných dôvodov, pre ktoré by ste im určite mali dať šancu.

1. Jednoduché nastavenie

Vašou jedinou úlohou je vloženie požadovaných textov pre polia nadpisov a popisov. Navyše pridáte obrázky alebo logá a vstupnú stránku. Zvyšnú robotu už za vás spraví Google Ads.

2. Ušetrite čas strávený vymýšľaním rôznych kombinácií

Pokiaľ sú kreatívne kombinácie vašou slabou stránkou, tak určite oceníte ochotu Google Ads pomôcť vám v tejto oblasti. Ako už bolo spomenuté v staršom blogu, responzívne reklamy budú automaticky kombinovať tieto prvky, aby našli vhodné a najefektívnejšie variácie, ktoré vám prilákajú potenciálnych zákazníkov.
Ušetríte tak čas testovaním rôznych manuálne vytvorených kombinácií, ktoré nemusia predstavovať adekvátnu odozvu.

3. Umiestnenie na viacerých plochách

Responzívne reklamy sa automaticky prispôsobia rôznym plochám na webe a taktiež naprieč rôznymi zariadeniami. To znamená, že majú väčší potenciál pre zobrazenie sa na rôznych miestach. Na mobile sa môžu zobraziť napríklad ako čisto textové reklamy, v obsahovej sieti spolu s videom alebo obrázkom.

4. Možnosť využitia nových prvkov

Vo februári 2019 predstavil Google nové prvky, ktorými môžete responzívne reklamy obohatiť.
Prvým z nich je využitie 30 sekundových videí. Nahrať ich môžete až päť a v responzívnych reklamách sa budú správať rovnako ako ostatné prvky. Budú kombinované v závislosti na ich úspešnosti v jednotlivých reklamách.

Druhou novinkou je prehľad kombinácií, vďaka ktorému zistíte, aký dosah a výkon majú jednotlivé kombinácie, ktoré sa Google Ads podarilo automaticky vytvoriť. Najvýkonnejšími reklamami sa môžete následne inšpirovať pri tvorbe tých ďalších.
V neposlednom rade je to záložka „Sila reklamy“. Táto funkcia dokáže odhadovať potenciál reklamy ešte pred jej zverejnením. Robí to na základe počtu jedinečných nadpisov, obrázkov a popisov. Okrem vyhodnotenia reklamy poskytne tento nástroj aj rady, akými ju môžete pred jej publikovaním vylepšiť.

5. Zvýšenie dosahu

Okrem toho, že responzívne reklamy ušetria čas aj peniaze, pomôžu vám zároveň zvýšiť dosah vašej reklamy. To všetko vďaka vytváraniu jedinečných kombinácií a sledovaniu ich potenciálu medzi používateľmi. Vytvorením tých najvýkonnejších kombinácií a zároveň možnosťou umiestniť ich na rôznych webových plochách a zariadeniach, sa pochopiteľne zvýši aj váš dosah.

Zabezpečte si produktovú reklamu s BlueWinston

Každé jedno osobitné riešenie a funkcia sú vynikajúce, no spolu vám poskytujú výkonnú platformu na produktové reklamy, ktorá vám nielenže pomôže dosiahnuť skvelé výsledky, ale aj výrazne ušetrí čas a náklady!

Prejdi na domovskú stránku

About the Author: