Využívať automatizačný nástroj BlueWinston má nesporné množstvo výhod. Ponúka svetovo unikátne funkcie, vďaka čomu svoj e-shop dokážete posunúť na novú úroveň.
Tam sa to ale nekončí. S používaním Blue Winstona môžete získať aj certifikované partnerstvo. Poďme si teda vysvetliť, čo to vlastne je, prečo by ste ho mali mať a aké sú výhody partnerstva.
Ako sa stať certifikovaným partnerom
Päť jednoduchých krokov, ako na to:
1) Zaregistrujte aspoň jeden e-shop cez Blue Winston
Ak ste sa rozhodli využívať pre riadenie svojich PPC kampaní práve náš nástroj, prvý krok už máte splnený. Dôvody, prečo používať BlueWinston nájdete v tomto článku.
2) Samostatne vytvorte reklamnú kampaň
Počas počiatočných stretnutí s fungovaním aplikácie je vám k dispozícií podpora, ktorá vám v prípade nejasností poradí. K získaniu certifikovaného partnerstva však musíte proces tvorenia kampane zvládnuť sami. Prinajmenšom začať. Priamo v aplikácii a aj na našom blogu je množstvo návodov, ako na to.
3) Kontaktujte nás pre kontrolu kampane
Keď už ste s procesom tvorby spokojný, napíšte nám alebo zavolajte. Pozrieme sa, či je všetko v poriadku. V prípade, že treba niečo doladiť, radi pomôžeme. Napísať nám môžete aj na support@bluewinston.com.
4) Napíšte nám recenziu na capterra.com
Tešíme sa zo spätnej väzby. Či už pozitívnej, alebo negatívnej. Vďaka nej vieme, ktorým smerom sa uberať a ako dosiahnuť, aby bol Blue Winston ešte užitočnejší. Vieme tak odstrániť možné nedostatky, s ktorými ste sa počas svojej práce v nástroji stretli.
5) Pripravte si predstavenie vašej agentúry a PPC špecialistov
Tieto krátke predstavenia budú zverejnené na stránke www.bluewinston.com spolu s kontaktom. Všimnú si vás teda ďalší potencionálni klienti, čo znamená nové zákazky.
Prečo sa stať certifikovaným partnerom?
1) Používanie odznaku
Na vašej stránke, e-shope, blogu budete môcť uverejniť odznak BlueWinston certifikovaný partner.
2) Odlíšite sa od konkurencie
Ľudia dôverujú overeným obchodníkom, ktorí majú dobré vzťahy s partnermi. Presvedčte svojich zákazníkov, že medzi nich patríte aj vy a máte niečo, čo vaša konkurencia nemá.
3) Zverejnenie prípadových štúdií na našich stránkach a blogu
Postupom času začnete rásť a získavať zaujímavé čísla. Nedovoľte, aby tieto metriky zapadli prachom. Poskytneme vám priestor, kde môžete ukázať, ako sa váš e-shop vyvíja v pútavej prípadovej štúdii.
4) Promo na našich sociálnych sieťach
Na sociálnych sieťach máme vyše 15 000 fanúšikov, ktorým sa môže vaša agentúra predstaviť. Môžeme vašu spoločnosť promovať, a to všetko len vďaka tomu, že ste certifikovaný partner Blue Winston.
Ak máte stále nejaké nejasnosti ohľadom podmienok získania partnerstva alebo jeho výhodách, kontaktujte nás a radi poradíme.