Ako a prečo sa stať certifikovaným partnerom Blue Winston

Využívať automatizačný nástroj BlueWinston má nesporné množstvo výhod. Ponúka svetovo unikátne funkcie, vďaka čomu svoj e-shop dokážete posunúť na novú úroveň.

Tam sa to ale nekončí. S používaním Blue Winstona môžete získať aj certifikované partnerstvo. Poďme si teda vysvetliť, čo to vlastne je, prečo by ste ho mali mať a aké sú výhody partnerstva.

Ako sa stať certifikovaným partnerom

Päť jednoduchých krokov, ako na to:

1) Zaregistrujte aspoň jeden e-shop cez Blue Winston

Ak ste sa rozhodli využívať pre riadenie svojich PPC kampaní práve náš nástroj, prvý krok už máte splnený. Dôvody, prečo používať BlueWinston nájdete v tomto článku.

2)  Samostatne vytvorte reklamnú kampaň

Počas počiatočných stretnutí s fungovaním aplikácie je vám k dispozícií podpora, ktorá vám v prípade nejasností poradí. K získaniu certifikovaného partnerstva však musíte proces tvorenia kampane zvládnuť sami. Prinajmenšom začať. Priamo v aplikácii a aj na našom blogu je množstvo návodov, ako na to.

3) Kontaktujte nás pre kontrolu kampane

Keď už ste s procesom tvorby spokojný, napíšte nám alebo zavolajte. Pozrieme sa, či je všetko v poriadku. V prípade, že treba niečo doladiť, radi pomôžeme. Napísať nám môžete aj na support@bluewinston.com.

4) Napíšte nám recenziu na capterra.com

Tešíme sa zo spätnej väzby. Či už pozitívnej, alebo negatívnej. Vďaka nej vieme, ktorým smerom sa uberať a ako dosiahnuť, aby bol Blue Winston ešte užitočnejší. Vieme tak odstrániť možné nedostatky, s ktorými ste sa počas svojej práce v nástroji stretli.

5)  Pripravte si predstavenie vašej agentúry a PPC špecialistov

Tieto krátke predstavenia budú zverejnené na stránke www.bluewinston.com spolu s kontaktom. Všimnú si vás teda ďalší potencionálni klienti, čo znamená nové zákazky.

Prečo sa stať certifikovaným partnerom?

1) Používanie odznaku

Na vašej stránke, e-shope, blogu budete môcť uverejniť odznak BlueWinston certifikovaný partner.

2) Odlíšite sa od konkurencie

Ľudia dôverujú overeným obchodníkom, ktorí majú dobré vzťahy s partnermi. Presvedčte svojich zákazníkov, že medzi nich patríte aj vy a máte niečo, čo vaša konkurencia nemá.

3) Zverejnenie prípadových štúdií na našich stránkach a blogu

Postupom času začnete rásť a získavať zaujímavé čísla. Nedovoľte, aby tieto metriky zapadli prachom. Poskytneme vám priestor, kde môžete ukázať, ako sa váš e-shop vyvíja v pútavej prípadovej štúdii.

4) Promo na našich sociálnych sieťach

Na sociálnych sieťach máme vyše 15 000 fanúšikov, ktorým sa môže vaša agentúra predstaviť. Môžeme vašu spoločnosť promovať, a to všetko len vďaka tomu, že ste certifikovaný partner Blue Winston.

Ak máte stále nejaké nejasnosti ohľadom podmienok získania partnerstva alebo jeho výhodách, kontaktujte nás a radi poradíme.

 

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

NAPLÁNUJTE SI DEMO

About the Author:

Account Manager a začínajúci PPC špecialista v BlueWinston. Rada sa dozvedám o najnovších informáciách v elektronickom obchode a službe Google Ads.