Ako agentúra Visitero používa BlueWinston pre eshopových klientov?

Ahoj Adrián, mohol by si nám povedať viac o agentúre Visitero? Na aké online aktivity sa najviac zameriavate?

Ahoj Martin, samozrejme. Visitero je digitálna marketingová agentúra, ktorá už viac ako 6 rokov klientom pomáha v naštartovaní a raste ich biznisu v online svete.

Zameranie našich služieb je komplexné, no prioritne sa orientujeme na pomoc s nastavením, správou a optimalizáciou reklamných kampaní v prostredí Google Ads a sociálnych sietí. Klientom tiež pomáhame s e-mail marketingom, správou sociálnych sietí a vytvorili sme tiež viac ako 100 webových stránok, ktoré aj aktívne spravujeme. Do nášho portfólia patria hlavne hotely, e-shopy, rôzne e-commerce platformy, technologické firmy alebo podnikatelia, ktorí chcú úspešne predávať cez internet a budovať svoju značku v online prostredí.

Ako vaša agentúra používa BlueWinston, s čím ste spokojní, ktoré benefity BlueWinstonu si najviac ceníte?

BlueWinston sa stal súčasťou našich služieb už pred niekoľkými rokmi. Pôvodne sme využívali obdobný nástroj konkurencie no jednoduchosť, prehľadnosť a vaša profesionálna podpora nás veľmi rýchlo presvedčili, že je čas na zmenu. BlueWinston aktuálne ponúkame väčším aj menším e-shopovým klientom ako súčasť balíčka našich služieb. Pri klientoch s desiatkami, stovkami alebo tisíckami produktov je pre nás fyzicky nemožné sledovať neustále zmeny cien, skladových zásob a celkovej ponuky produktov klienta. BlueWinston je skvelý v tom, že celkové nastavenie, správa aj následný prehľad kampaní sú veľmi jednoduché a účinné. S využívaním platformy dokážeme klientom prinášať pridanú hodnotu, ktorá sa prejavuje najmä v kvantifikovateľných výsledkoch.

Môžete sa s nami podeliť o nejaký príklad, ako ste pre konkrétneho klienta nasadili BlueWinston kampane, postupne vyladili a používate dlhodobo?

Výborným príkladom je náš dlhoročný klient, ktorý realizuje predaj tonerov do tlačiarní. Možností ako hľadať toner je niekoľko – môžeš mať pred sebou krabicu z pôvodného tonera alebo prázdnu náplň a odpísať z nej do Google len výrobné číslo. Tiež môžeš mať pred sebou len tlačiareň do ktorej potrebuješ toner kúpiť. Toner zároveň ľudia volajú aj cartridge, náplň do tlačiarne, farba do tlačiarne alebo rôznymi inými synonymami, ktoré vo vyhľadávaní potrebuješ pokryť. Tonery zároveň môžu byť kompatibilné s viacerými tlačiarňami, a teda určite vieš, že značiek, modelov a typov tlačiarní nie je v obehu úplne málo. Realizovať tieto kampane manuálne tak, aby pokryli všetky vyhľadávania by bolo skutočne nemožné.

V začiatkoch sme s klientom vyladili produktové feedy. Jeden feed bol orientovaný na produkty, a teda konkrétne tonery vrátane ich názvu a výrobného čísla. Ďalšie feedy boli zamerané na konkrétne značky tlačiarní, čím sme dokázali pokryť dopyt po toneroch na základe značiek, modelov a typov tlačiarní. Toto sme následne už len vložili do BlueWinstonu, nastavili kampaniam rôzne obmeny kľúčových slov, rozpočty, dynamické kreatívy so zobrazením ceny a spustili. Prvé výsledky na seba nenechali dlho čakať a následnou optimalizáciou kampaní s vylučovaním kľúčových slov a s optimalizáciou ponuky produktov sme sa dostali na stabilne priaznivé výsledky, ktoré pretrvávajú prakticky až do dnes. S klientom spolupracujeme už viac ako 4 roky a takmer celý tento čas využívame pri správe produktových kampaní práve BlueWinston.

Keďže používate BlueWinston už dlhšiu dobu, určite ste si všimli aj veci, ktoré by sme mohli vylepšiť. Aké sú 3 veci, ktoré by ste chceli, aby sme vylepšili?

Bude to možno znieť neuveriteľne, ale s funkcionalitami sme boli vždy spokojní a 3 veci asi ani nenájdem. Jedným zlepšením, ktoré by sme v BlueWinston ocenili by bola podrobnejšia správa užívateľských účtov. Nakoľko sa nám tím dynamicky rozrastá, bolo by fajn pokiaľ by vedeli mať rôzni kolegovia svoje vlastné prístupy, ktoré by boli centrálne manažovateľné. Okrem toho si však myslím, že v BlueWinston veľmi rýchlo reagujete na všetky aktuálne novinky a trendy, ktoré nám Google pravidelne prináša a neustále na zlepšení platformy pracujete a výsledky sú naozaj vidieť. Nemám teda čo vytknúť, môžem len povedať – skvelá práca!

Okrem BlueWinstonu využívate aj našu CSS službu Shopping in EU. Ako hodnotíš túto službu, aké má prínosy pre vašich klientov?

Myslím si, že CSS služba prináša pre našich klientov množstvo výhod. Pri jej používaní dokážeme kampane pre klientov spravovať oveľa efektívnejšie v zmysle nákladov, ale aj samotného výsledku. Implementácia alebo prechod je naozaj veľmi jednoduchý a samozrejme výhodou je, že pri využívaní BlueWinston je CSS bez dodatočných nákladov. Ako si určite pamätáš v začiatkoch vašej CSS služby sme si spravili porovnávací test, kde sme rovnako nastavenú kampaň spustili cez CSS Google a následne cez vás. Výsledky hovorili jasne vo váš prospech – na podobnej nákladovej úrovni sme dokázali klientovi priniesť lepšie výsledky s nižšou cenou konverzie a vyšším ROAS. Službu používame automaticky pri každom klientovi, ktorého máme v BlueWinston a budeme v tom pokračovať.

Ďakujeme veľmi pekne za rozhovor!

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Account manager pre Bluewinston & CSS Shopping in EÚ. Som zodpovedný za najefektívnejší PPC nástroj na vytváranie produktových, textových a Performance Max kampaní v Google vyhľadávaní a Bingu.