Často sa stretávame s tým, že inzerenti majú problémy s Bad Words v Google reklamách. Samotný Google Ads neponúka žiadny nástroj alebo funkciu, ktorá by automaticky identifikovala Bad words v reklamách a pomohla užívateľom problém efektívne vyriešiť. Inzerenti preto musia úpravy robiť manuálne a ak má e-shop napríklad 5000 produktov, tento proces môže trvať týždne alebo dokonca mesiace.
Ak sa Bad Words neopravia, môžu spôsobiť chaos vo vašich reklamách a zároveň zastaviť zobrazovanie produktov vo výsledkoch vyhľadávania. To samozrejme priamo ovplyvňuje váš ROAS (Return on Ad Spend) a ďalšie ciele, ktoré máte pre kampane v Google Ads nastavené. Taktiež to môže viesť k zlému výkonu a nakoniec k zastaveniu celej reklamy.
Vzhľadom na tieto ťažkosti a nemožnosť priameho riešenia v účte Google Ads sme vyvinuli jedinečnú funkciu pre automatické schvaľovanie Bad word”.
Ako to funguje?
Následne môžete požiadať Google o schválenie Bad words prostredníctvom nášho rozhrania. Vyberte všetky Bad words a požiadajte o výnimku. Po vašej žiadosti Google skontroluje tieto slová a rozhodne, či schváli výnimku alebo nie.
Môžete si taktiež vložiť vaše definované Bad words manuálne, a to v prípade ak poznáte akékoľvek Bad words alebo ste ich už našli vo vašom Google Ads účte:
Alternatívy Bad words v BlueWinston
Môžete prípadne vložiť alternatívy k Bad words nájdeným v kľúčových slovách. Odporúčame používať ako alternatívy prijateľné slová.
Všetky alternatívy budú nahrané do účtu Google Ads a vy len počkáte na schválenie.
Počas aktualizácie kampaní z BlueWinston do Google Ads budú všetky alternatívne slová buď akceptované alebo nie. Ak alternatívne slová obsahujú Bad words, BlueWinston automaticky požiada o ich výnimku. Ak tieto žiadosti nebudú akceptované, alternatíva je tiež označená ako Bad word a nebude možné pridať žiadne nové alternatívy.
Záver
Ako vidíte, riešenie Bad words nemusí trvať týždne alebo mesiace. BlueWinston sa o ne môže postarať za pár minút a vy môžete bez obáv inzerovať akékoľvek produkty na Google Ads.