Ako sa vysporiadať s nízkou výkonnosťou v produktových textových kampaniach (s použitím per partes & typy zhody pre kľúčové slová)

Z našich skúseností potrebuje každé kľúčové slovo v produktovej kampani aspoň 10 – 20 klikov za jednu konverziu. Pri použití viacerých typov zhody pre kľúčové slová sa však môžu pohltiť- klinkutia sú navyše rozdelené medzi viac kľúčových slov a je ťažšie ich optimalizovať. 

Typy zhody kľúčových slov

Odporúčame použiť modifikovanú voľnú zhodu a presný typ zhody v produktovej kampani. Exaktná zhoda má zvyčajne najnižšie ceny za kliknutie. Pri modifikovanej voľnej zhode však môžete nájsť nové vyhľadávacie výrazy (ako ľudia vyhľadávajú váš produkt).

Exact amd Broadmodifier match types

Per-Partes

Takisto použite našu možnosť PerPartes pre kľúčové slová, aby boli povolené postupne od najdlhších po najkratšie.  

Per Partes for keywords in Product campaign

Ako sa vysporiadať s nízkou výkonnosťou – najlepšie tipy a triky

Správny názov produktu

Správny produktový názov je alfou a omegou aj v prípade textových reklám v Google vyhľadávaní. Pokiaľ sa držíme konkrétnych pravidiel a špecifických nariadení pri vytváraní produktového názvu, zaistí nám to najjednoduchšiu a kvalitnú tvorbu kľúčových slov pre zobrazovanie produktových reklám v Google vyhľadávaní.

Vypnutie Per-Partes

Pokiaľ je stále prítomná nízka výkonnosť po dvoch týždňoch => vypnite Per partes v BlueWinstonovi (Tvorba kľúčových slov). Počkajte nejaký čas a uvidíte výsledky. 

Vytvorenie aj produktových kampaní (non-brand)

Ak je u vás stále nízka výkonnosť, vytvorte aj produktovú kampaň (non-brand), aby v tejto kampani boli iba kľúčové slová bez značky. Samozrejme použite per partes. 

Vypnutie per-partes v produktovo-skupinových (non-brand) kampaní

Ak nízka výkonnosť pretrváva, vypnite per partes v non-brand kampaniach. 

Vytvorte primerané textové reklamy

Existuje viacero tipov ako vytvoriť ideálne textové reklamy pre produkty. – odporúčame najmenej 2-3 reklamné vzorky, Google ich odskúša a vyberie najlepšie. 

Použite skripty a pravidlá

Pre lepšie optimalizovanie produktových kampaní- a pre šetrenie vášho času- odporúčame využívať naše skripty a pravidlá
a) automatizované pravidlá pre kampane s využitím manuálneho CPC,
b) automatizované pravidlá pre kampane s využitím cieleného CPA.

Ideálna produktová štruktúra v XML feede pre kľúčové slovo

Možno sa pýtate, aká by mala byť štruktúra XML feedu. Je to veľmi jednoduché- sme schopní spracovať akýkoľvek klasický produktový XML feed, napríklad taký, ktorý využívate v Google Merchant alebo cenových porovnávačoch.  

 

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author: