Čo je Google DSA kampaň?
Dynamické reklamy vo vyhľadávaní fungujú najlepšie vtedy, keď je obsah na webstránke alebo eshope dobre štruktúrovaný, teda že má nadpisy, odseky, kvalitný obsah, filtre a podobne. Nefungujú napríklad pre farmaceutické výrobky, hazard a produkty pre dospelých.
V reklamách sa zobrazujú relevantné, dynamicky generované nadpisy – zobrazujú sa názvy produktov alebo služieb.
Prečo používať DSA kampane?
Ide o jednoduchý spôsob ako ľahko a rýchlo pokryť inzerciu na väčšie množstvo produktov na eshope.
Vďaka nim môžete:
- Cieliť produktové skupiny pred tým než investujete čas do budovania produktového feedu a štruktúry kampaní.
- Získať informácie o tom, ktoré produkty sú vyhľadávané častejšie a aký majú performance
- Tvoriť reklamy rýchlo a jednoducho.
Tu si môžete pomenovať kampaň, nastaviť doménu a jazyk na vašom webe.
V nasledujúcom nastavení si vyberáte cielenie (krajinu a jazyky), rozpočet a bidding stratégiu.
Odporúčame doplniť aj Rozšírenia reklám, napríklad aspoň Sitelinky.
V nasledujúcom kroku sa vytvárajú Reklamné skupiny, odporúča sa vytvárať 1 reklamnú skupinu pre 1 produkt (resp. kategóriu na webe)
Alebo môžete použiť toto nastavenie a vybrať cielenie na všetky URL adresy na vašom eshope:
V ďalšom kroku sa nastavuje ako majú vyzerať reklamy v DSA kampani. Tu sa dá ovplyvniť len Popis 1 a Popis 2, nadpisy 1 a 2 a viditeľná URL adresa sa dopĺňajú automaticky. V popisoch môžete použiť najviac 90 znakov.
A to je všetko. DSA kampaň je pripravená na spustenie.
Ak by ste chceli filtrovať väčšie množstvo produktov do DSA kampaní, odporúčame používať náš BlueWinston nástroj. Tu si môžete prečítať o DSA kampaniach cez BlueWinston.
Pokiaľ sa rozhodnete využívať DSA kampane, taktiež vám odporúčame nastaviť aj automatické rozšírenia.
Vďaka rozšíreniam máte väčšiu šancu prilákať zákaznúkov a vytvárajú priestor pre lepšiu interakciu. Vďaka nim vám vie klient priamo zavolať alebo pozrieť kategórie produktov ktoré predávate. Viac o nich sa dočítate v našom článku.