Ako vytvoriť Performance Max kampane bez produktov

Pri vytváraní Performance Max kampaní (P. Max) sa niekedy stretávame aj s eshopmi, ktoré potrebujú vytvoriť tento typ kampaní bez produktov. Na základe tejto požiadavky sme pridali do BlueWinstonu novú funkciu, kde si môžete vybrať, či chcete v kampani inzerovať produkty alebo nie.

Kedy je vhodné vytvoriť Performance Max kampaň bez produktov?

Performance Max bez produktov má pomerne špecifické využitie, lebo využíva len časť možností, ktoré ponúka Google v tomto type kampaní.

Performance Max kampaň bez produktov môžete použiť napríklad vtedy,
keď sa chcete zamerať na inzerciu mimo Google Shopping

Napríklad ak chcete inzerovať hlavne v textovej časti v Google vyhľadávaní, v Obsahovej sieti, na Youtube a v Gmaili.

V BlueWinstone si môžete vytvoriť jednu Skupinu podkladov alebo vytvoriť samostatné Skupiny podkladov a k nim priradiť vhodné cieľové stránky.

Ako nastaviť Performance Max kampaň bez produktov v BlueWinstone?

Pri vytváraní kampane postupujete bežným spôsobom ako pri vytváraní štandardnej P. Max kampane. V časti Asset Groups si vytvoríte jednu Skupinu podkladov alebo viacero, podľa toho, ako potrebujete. Pre každú Skupinu podkladov môžete nastaviť samostatnú cieľovú URL.

V nastavení Skupiny podkladov kliknite na Edit products a vypnite inzerciu produktov.

V časti Edit Assets si môžete nastaviť aké podklady (obrázky, logá, videá, texty) sa majú použiť.

Na ďalšom kroku si môžete nastaviť scripty pre automatickú optimalizáciu kampaní a následne dokončíte kampaň.

Následne môžete nahrať kampaň do Google Ads, kde si môžete doplniť Signály publika, prípadne podľa potreby si môžete meniť bidding stratégiu alebo rozpočet.

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Account manager pre Bluewinston & CSS Shopping in EÚ. Som zodpovedný za najefektívnejší PPC nástroj na vytváranie produktových, textových a Performance Max kampaní v Google vyhľadávaní a Bingu.