Pri vytváraní Performance Max kampaní (P. Max) sa niekedy stretávame aj s eshopmi, ktoré potrebujú vytvoriť tento typ kampaní bez produktov. Na základe tejto požiadavky sme pridali do BlueWinstonu novú funkciu, kde si môžete vybrať, či chcete v kampani inzerovať produkty alebo nie.
Kedy je vhodné vytvoriť Performance Max kampaň bez produktov?
Performance Max bez produktov má pomerne špecifické využitie, lebo využíva len časť možností, ktoré ponúka Google v tomto type kampaní.
Performance Max kampaň bez produktov môžete použiť napríklad vtedy,
keď sa chcete zamerať na inzerciu mimo Google Shopping
Napríklad ak chcete inzerovať hlavne v textovej časti v Google vyhľadávaní, v Obsahovej sieti, na Youtube a v Gmaili.
V BlueWinstone si môžete vytvoriť jednu Skupinu podkladov alebo vytvoriť samostatné Skupiny podkladov a k nim priradiť vhodné cieľové stránky.
Ako nastaviť Performance Max kampaň bez produktov v BlueWinstone?
Pri vytváraní kampane postupujete bežným spôsobom ako pri vytváraní štandardnej P. Max kampane. V časti Asset Groups si vytvoríte jednu Skupinu podkladov alebo viacero, podľa toho, ako potrebujete. Pre každú Skupinu podkladov môžete nastaviť samostatnú cieľovú URL.
V nastavení Skupiny podkladov kliknite na Edit products a vypnite inzerciu produktov.
V časti Edit Assets si môžete nastaviť aké podklady (obrázky, logá, videá, texty) sa majú použiť.
Na ďalšom kroku si môžete nastaviť scripty pre automatickú optimalizáciu kampaní a následne dokončíte kampaň.
Následne môžete nahrať kampaň do Google Ads, kde si môžete doplniť Signály publika, prípadne podľa potreby si môžete meniť bidding stratégiu alebo rozpočet.