Ako vytvoriť Performance Max kampane v BlueWinstone

Ak ste nováčikom v celej téme Performance Max, máme pre vás riešenie. V našom článku sa dozviete viac o tomto úplne novom type kampane Google Ads. Na implementácii reklám Performance Max v BlueWinston sme usilovne pracovali, poďme si teda povedať viac o tom, čo sme doteraz urobili.

Prostredníctvom nástroja BlueWinston PPC môžete vytvárať kampane Google Performance Max naozaj rýchlo a s niekoľkými bonusmi navyše. V tomto článku vám prinášame celý postup tvorby, vysvetlenie hlavných funkcií kampaní Performance Max a samozrejme, čo s nimi plánujeme ďalej robiť.

Proces tvorby kampaní Performance Max v BlueWinston:

1. Prepojte si váš Google Merchant účet s BlueWinstonom

obrázok

2. V zozname kampaní kliknite na Create new a vybere Performance Max reklamy

obrázok

3. BlueWinston spraví automatickú kontrolu, či sú splnené všetky požiadavky na vytvorenie kampane

4. Všeobecné nastavenia

Vyberte si Merchant účet, z ktorého by ste chceli použiť produkty, krajinu kde budete inzerovať názov kampane.

obrázok

5. Rozpočet kampane a bidding stratégia

Zadajte denný rozpočet kampane (odporúčame aspoň 10 € na každých 500 produktov). Predvolene je nastavená bidding stratégia Maximalizovať konverzie s nastavením cieľového ROASu. Automaticky sa to aktivuje keď dosiahnete 50 konverzií za 30 dní, v danej kampani. Pre dosiahnutie lepších výsledkov vám odporúčame zadať maržu alebo cieľový ROAS hneď na začiatku vytvárania kampane.

obrázok

6. Filtrovanie produktov

Filtrovanie produktov je jednou z našich hlavných funkcií, takže nastavenie je trochu širšie. Vždy si môžete vybrať jeden alebo použiť viacero filtrov súčasne podľa toho, ako veľmi chcete produkty v kampani špecifikovať. Ak chcete v kampani použiť všetky produkty, nemusíte vyberať žiadne filtre a túto možnosť môžete preskočiť kliknutím na tlačidlo Uložiť a pokračovať.

Filtre môžeme rozdeliť do troch kategórií:

  1. Filtrovanie podľa atribútov – filtrovanie pomocou atribútov (značiek) z napojeného Merchant účtu
  2. Filtre pre cenu a maržu filtrovanie pomocou cien (od, do) a marže
  3. Slová v názvoch produktov – filtrovanie podľa slov, ktoré musia alebo nemôžu byť v názve produktu
obrázok

Po výbere požadovaných filtrov môžete kliknúť na tlačidlo Obnoviť v okne náhľadu, ktoré sa nachádza v pravom hornom rohu, a skontrolovať, koľko produktov budete mať v kampani. Zároveň môžete kliknúť aj na tlačidlo Rýchly náhľad (Quick preview) a pozrieť si, aké sú tieto filtrované produkty (v náhľade sa zobrazí prvých 200 produktov z kanála).

7. Automatické scripty

V tomto kroku si môžete uľahčiť proces optimalizácie výberom skriptov, ktoré môžu vykonať časť optimalizácie namiesto vás. Ak chcete optimalizovať kampaň ručne a bez skriptov, môžete túto možnosť preskočiť kliknutím na tlačidlo Uložiť a pokračovať.

  • Výpočet CPA – môžete nastaviť fixnú cenu za akvizíciu CPA, dynamicky ju vypočítať z ceny produktu alebo použiť hodnotu z produktového feedu. V predvolenom nastavení zvyčajne používame dynamicky vypočítanú CPA (napr. ako 20% z ceny produktu). Aké sú hodnoty CPA pre jednotlivé produkty, môžete skontrolovať v náhľade kliknutím na tlačidlo Obnoviť.
  • Automatické zvýšenie rozpočtu – ak je táto možnosť vybratá, BlueWinston automaticky zvýši rozpočet v kampani o zadanú hodnotu, ak sa dosahuje ROAS a keď je priestor na zlepšenie.
  • Vylúčenie produktov – ak vybratý tento script, BlueWinston automaticky pozastaví produkty, ak spĺňajú parametre nastavené v skripte (napr. produkt mal vyšší spend ako vypočítaná marža)
obrázok

Toto je posledný krok v procese vytvárania Performance Max kampane. Assety a ďalšie nastavenia môžete upravovať priamo v službe Google Ads po nahratí kampane z BlueWinstonu do Google Ads.

Intenzívne pracujeme na tom, aby sme v BlueWinstone do tvorby Performance Max kampaní zahrnuli aj ďalšie možnosti, ktoré môžete očakávať v priebehu nasledujúcich mesiacov. Hneď ako implementujeme ďalšie nastavenia, budete o tom informovaní prostredníctvom nášho mesačného newslettera.

Zároveň vám odporúčame, aby ste si v BlueWinstone vytvorili viacero typov kampaní, pretože sa dopĺňajú a môžete tak dosahovať lepšie výsledky a pokryť viac priestoru v online reklame Google.

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Myslím si o sebe, že som skvelý obchodník. Ponúkam ľuďom to, čo potrebujú. Tiež sa rád dozvedám všetko nové a píšem články o digitálnom marketingu. Som veľkým milovníkom kvalitného jedla, falafelu a piva.