Automatická zmena rozšírenia o podstránku a popis

V priebehu októbra 2021 prebehne upgrade Rozšírenia reklám (Sitelinky a Callouty). Ide o to, že 20.10.2021 je sunset na upgrade týchto rozšírení reklám (z feed based na asset based), podľa https://ads-developers.googleblog.com/2021/05/feed-based-extensions-sunset-in-google.html

Je to dôležité, aby sme nestratili informácie, ktoré rozšírenia reklamy patrili pod akú kampaň (keďže sa zmenia ID rozšírenia reklám). Ak by sme to nestihli, Google by spravil túto migráciu automaticky, ale stratili by sme informácie, ktoré rozšírenia reklamy patrili pod akú kampaň.

Máme na to spravenú migráciu. Bude to prebiehať tak, že pôvodné legacy Rozšírenia pre reklamu zmažeme a vytvoria sa nové assed based Rozšírenia pre reklamu. Priamo v Google UI budú nové Rozšírenia pre reklamu vyzerať rovnako ako staré Rozšírenia pre reklamu. Akurát rozšírenia už budú nového typu a už budú mať nové štatistiky a Google ich hneď začne používať. V časti Business data nájdete štatistiky pre staré a teda zmazané Sitelinky a Callouty.

Táto zmena sa týka všetkých kampaní, aj tých, ktore nemáte vytvorené cez BlueWinston. Rozšírenia o podstránku (Sitelinky) a Rozšírenia o popisy (Callouty) môžete mať vytvorené cez BlueWinston, ale zároveň ich môžete mať použité aj v iných kampaniach.

Táto zmena sa týka len Rozšírení o podstránku (Sitelinky) a Rozšírení o popisy (Callouty), ostatných rozšírení reklamy sa nedotýkame, lebo BlueWinston s nimi nerobí. Tie neskôr bude Google konvertovať automaticky.

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

NAPLÁNUJTE SI DEMO

About the Author:

Account manager pre Bluewinston & CSS Shopping in EÚ. Som zodpovedný za najefektívnejší PPC nástroj na vytváranie produktových, textových a Performance Max kampaní v Google vyhľadávaní a Bingu.