Blue Winston je komplexný nástroj pre online obchodníkov, ktorí chcú maximalizovať zisk z Google kampaní. Vytváranie a aktualizácia textových kampaní v Google Ads vyžaduje zvyčajne veľa času. Celý proces vytvárania textových reklám sa však dá automatizovať cez Blue Winston. Vytvoríme vám automatizované textové reklamy na produkty z XML feedu e-shopu. Kampane vytvárané z feedu nielen, že ušetria veľa zdĺhavej práce, ale aj zlepšia výsledky kampaní. Reklamy a kľúčové slová vytvárané z feedu sú neustále aktuálne a špecifické pre každý jeden produkt.
Čo sú automatizované textové reklamy na produkty z XML feedu e-shopu a prečo sú dôležité?
Podľa Google prieskumu, užívatelia, ktorí vidia textové reklamy a zároveň aj reklamy cez Google Nákupy, sú o 83% ochotnejší prekliknúť sa na stránku eshopu. Produktové textové reklamy v Google vyhľadávaní výrazne zvyšujú vaše online predaje. Prečítajte si tiež našu štúdiu o tom, že treba kombinovať Produktové textové reklamy s reklamami v Nákupoch (ak je to možné v danom trhu a lokalite samozrejme, čo zatiaľ žiaľ na Slovensku nie je možné, takže automatizované reklamy na produkty z feedu sú zatiaľ jediná možnosť, ako inzerovať na konkrétne produkty).
Aké sú výhody využívania produktových feedov pre textové reklamy?
➡️ Bez manuálnej práce
Textové reklamy sa vytvárajú automaticky z vášho XML feedu pre stovky a tisícky produktov v priebehu pár minút.
➡️ Denné updaty kampaní
Textové reklamy sa vytvárajú na základe dát o produktoch v XML feede. Výhoda je, že takto využívate najaktuálnejšie dáta o produktoch.
➡️ Len produkty, ktoré sa predávajú
Z kampaní je veľmi jednoduché odfiltrovať produkty, ktoré nie sú dostupné na eshope a teda nemusíte strácať peniaze na inzerciu produktov, ktoré nie sú skladom.
➡️ Unikátne kľúčové slová a textové reklamy
Lepšie cielenie vašich potenciálnych zákazníkov na skupiny produktov cez produktovo – skupinové kampane.
➡️ Lepšie CTR a vyššia konverzia
Pre každý produkt je možné generovať long-tail kľúčové slová. Toto umožňuje zachytiť viac trafficu, teda presne cielených užívateľov, ktorí sa dostanú na stránku produktu na eshope. Niektoré kľúčové slová sa môžu hľadať málo, ale sú veľmi presné.
Čo hovoria naši klienti a ecommerce agentúry
Peter Gróf, Andreashop.sk
René Pallo, Pomocnik.sk
Alica Šromovská, Effectix
Prečítajte si ďalšie recenzie a odporúčania na BlueWinston – nástroj na automatizovanie tvorby produktových reklám v Google.
Automatizované textové reklamy: Ako začať a ako to celé funguje?
S produktovými reklamami z XML feedu môžete začať veľmi jednoducho v týchto 2 krokoch:
- Zaregistrovať eshop – https://setup.bluewinston.com/Account/Register
- Vytvorte produktovú kampaň – v ľavej časti vyberte Campaigns list a následne Create new Product Ads. V produktovej kampani môžete použiť akýkoľvek bežný XML feed.
Tu si môžete pozrieť článok, ako vytvárať produktovú kampaň, krok za krokom, v angličtine -> How to create profitable product text Ads for Google Search
Náklady na Blue Winston
Mesačný poplatok vychádza z počtu produktov v XML feede. Konkrétnu cenu si môžete vypočítať v našej online kalkulačke.
Začnite využívať produktové reklamy Blue Winston a zvýšte už dnes predaj na vašom eshope.
Zaregistrujte sa, dohodnime si úvodný call, získajte tvorbu pilotných kampaní zdarma a naučte sa ako tvoriť produktové kampane rýchlo a jednoducho.