Automatizované textové reklamy na produkty z XML feedu e-shopu

Blue Winston je komplexný nástroj pre online obchodníkov, ktorí chcú maximalizovať zisk z Google kampaní. Vytváranie a aktualizácia textových kampaní v Google Ads vyžaduje zvyčajne veľa času. Celý proces vytvárania textových reklám sa však dá automatizovať cez Blue Winston. Vytvoríme vám automatizované textové reklamy na produkty z XML feedu e-shopu. Kampane vytvárané z feedu nielen, že ušetria veľa zdĺhavej práce, ale aj zlepšia výsledky kampaní. Reklamy a kľúčové slová vytvárané z feedu sú neustále aktuálne a špecifické pre každý jeden produkt.

Čo sú automatizované textové reklamy na produkty z XML feedu e-shopu a prečo sú dôležité?

Šablóna na tvorbu textových inzerátov na produktyS Blue Winston aplikáciou môžete vytvárať textové produktové reklamy veľmi jednoducho a automaticky. Kampane sú pre Google vyhľadávanie a využívajú sa dáta z XML feedu. Reklamy a kľúčové slová sa aktualizujú každý deň.

Podľa Google prieskumu, užívatelia, ktorí vidia textové reklamy a zároveň aj reklamy cez Google Nákupy, sú o 83% ochotnejší prekliknúť sa na stránku eshopu. Produktové textové reklamy v Google vyhľadávaní výrazne zvyšujú vaše online predaje. Prečítajte si tiež našu štúdiu o tom, že treba kombinovať Produktové textové reklamy s reklamami v Nákupoch (ak je to možné v danom trhu a lokalite samozrejme, čo zatiaľ žiaľ na Slovensku nie je možné, takže automatizované reklamy na produkty z feedu sú zatiaľ jediná možnosť, ako inzerovať na konkrétne produkty).

Aké sú výhody využívania produktových feedov pre textové reklamy?

➡️ Bez manuálnej práce

Textové reklamy sa vytvárajú automaticky z vášho XML feedu pre stovky a tisícky produktov v priebehu pár minút.

➡️ Denné updaty kampaní

Textové reklamy sa vytvárajú na základe dát o produktoch v XML feede. Výhoda je, že takto využívate najaktuálnejšie dáta o produktoch.

➡️ Len produkty, ktoré sa predávajú

Z kampaní je veľmi jednoduché odfiltrovať produkty, ktoré nie sú dostupné na eshope a teda nemusíte strácať peniaze na inzerciu produktov, ktoré nie sú skladom.

➡️ Unikátne kľúčové slová a textové reklamy

Lepšie cielenie vašich potenciálnych zákazníkov na skupiny produktov cez produktovo – skupinové kampane.

➡️ Lepšie CTR a vyššia konverzia

Pre každý produkt je možné generovať long-tail kľúčové slová. Toto umožňuje zachytiť viac trafficu, teda presne cielených užívateľov, ktorí sa dostanú na stránku produktu na eshope. Niektoré kľúčové slová sa môžu hľadať málo, ale sú veľmi presné.

Čo hovoria naši klienti a ecommerce agentúry

Andreashop“Aplikácia je vhodná pre e-shop, ktorý má veľké množstvo produktov v ponuke a nie je možné zvládnuť nastaviť individuálnu kampaň na každý produkty. Preto používame BlueWinston, ktorý ponúka nastavenie produktovej kampane pre celú kategóriu alebo značku produktov. Vďaka BW jednoducho vieme promovať naše produkty podľa potreby. Aplikácia je prehľadná a ľahko sa ovláda. Pomocou rôznych nastavení vieme každú kampaň ušiť na mieru danej kategórii produktov. Odkedy používame BW sa zvýšil náš profit v oblasti GoogleAdwords. Aplikácia sa neustále zdokonaluje a pribúdajú nové funkcie. Negatívne skúsenosti sme nezaznamenali.”

Peter Gróf, Andreashop.sk

Pomocnik.sk - eshop s náradímBlueWinston je vynikajúca aplikácia na správu produktových kampaní. Nielenže výrazne uľahčuje prácu ale je aj skutočným prínosom pre podporu predaja. Pomocou nástroja sa nám podarilo optimalizovať náklady a zvýšiť zisk a obrat takým spôsobom aký žiadny iný nástroj neposkytuje.

René Pallo, Pomocnik.sk

Effectix.com - online agentúra“Už dlho mi žiadny nástroj tak nauľahčil prácu ako práve Blue Winston. Reklamy, ktoré by som robila 20 hodín a optimalizovala ceny za kľúčové slová ďalších 20 hodín mesačne, mi zabrali maximálne dve hodiny. Nemusím sa v princípe o nič starať a kampane skvelo fungujú. Moji klienti sú spokojní, zarábajú viac (dávajú menej do kampaní) a mne Blue Winston šetrí čas. Testovala som už viaceré aplikácie, slovenské/české, aj zahraničné, no žiadna mi nevyhovovala ako Blue Winston.”

Alica Šromovská, Effectix

Prečítajte si ďalšie recenzie a odporúčania na BlueWinston – nástroj na automatizovanie tvorby produktových reklám v Google.

Automatizované textové reklamy: Ako začať a ako to celé funguje?

S produktovými reklamami z XML feedu môžete začať veľmi jednoducho v týchto 2 krokoch:

  1. Zaregistrovať eshop – https://setup.bluewinston.com/Account/Register
  2. Vytvorte produktovú kampaň – v ľavej časti vyberte Campaigns list a následne Create new Product Ads. V produktovej kampani môžete použiť akýkoľvek bežný XML feed.

Tu si môžete pozrieť článok, ako vytvárať produktovú kampaň, krok za krokom, v angličtine -> How to create profitable product text Ads for Google Search

Náklady na Blue Winston

Mesačný poplatok vychádza z počtu produktov v XML feede. Konkrétnu cenu si môžete vypočítať v našej online kalkulačke.

Začnite využívať produktové reklamy Blue Winston a zvýšte už dnes predaj na vašom eshope.

Zaregistrujte sa, dohodnime si úvodný call, získajte tvorbu pilotných kampaní zdarma a naučte sa ako tvoriť produktové kampane rýchlo a jednoducho.

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Account manager pre Bluewinston & CSS Shopping in EÚ. Som zodpovedný za najefektívnejší PPC nástroj na vytváranie produktových, textových a Performance Max kampaní v Google vyhľadávaní a Bingu.