Sme online marketingová agentúra BOOSTERS z Banskej Bystrice a špecializujeme sa na PPC systémy. V rámci PPC systémov pracujeme hlavne s Google Ads, Facebook Ads a porovnávačmi tovaru ako Heureka, Pricemania a podobne. Najnovšie začíname pracovať aj s Microsoft Ads, ktorý zastrešuje hlavne vyhľadávač Bing.
Vidím, že BlueWinston používate dlhodobo. Pre akých klientov používate PPC nástroj BlueWinston a aké typy kampaní tvoríte najčastejšie?
Áno, systém BlueWinston používame už dlho a osvedčil sa nám hlavne u klientov, ktorí majú v ponuke špecifický sortiment, ktorí ľudia vyhľadávajú podľa modelového označenia alebo podľa viacerých parametrov, a zároveň vtedy keď má eshop v ponuke veľké množstvo týchto produktov, kde by manuálna tvorba kampaní bola časovo neefektívna.
Môžete sa s nami podeliť o konkrétny príklad, kde ste nasadili BlueWinston a získali výborné výsledky?
Dlhodobo používame systém BlueWinston pri klientovi PantaRhei.sk. Tu sme vďaka BlueWinston PPC nástroju dokázali vytvoriť kľúčové slová pre množstvo vyhľadávaného sortimentu, a to nielen pre veľké množstvo kníh, ale aj podľa autorov, či iných parametrov, napr. z interného vyhľadávania a podobne.
Čo sa týka funkcií BlueWinstonu, s čím ste spokojní a ako vám BlueWinston šetrí čas pri správe kampaní?
BlueWinston hlavne robí to čo sa od neho očakáva a funguje. Teda tvorbu produktových kampaní, ale aj ďalších automatizovanych kampaní, ktoré dokážu efektívne doplniť produktové kampane.
Hlavná úspora času je na strane tvorby, kde nemusí človek venovať enormné množstvo času tvorbe kľúčových slov, a potom aj pri správe kampaní, lebo BlueWinston obsahuje veľa užitočných skriptov.
Keďže používate BlueWinston už dlhšiu dobu, možno ste si všimli aj niečo, čo by bolo fajn vylepšiť. Mohli by ste nám uviesť dve – tri veci, ktoré by ste si želali, aby sme doplnili?
V zásade sme so systémom spokojní a tam kde to má zmysel, BlueWinston radi nasadzujeme. Systém Google Ads obsahuje mnoho funkcií a na druhej strane sa stáva čoraz viac akýmsi black boxom, kde vidíme čoraz menej do štatistických dát a musíme si pomáhať rôznymi skriptami. Ak by toto dokázal BlueWinston lepšie, bolo by to určite prínosné a dokázal by nahradiť aj iné typy kampaní.
Ja som bol vždy skeptický voči takýmto veciam, ktoré nevzišli z trhového prostredia a dopytu, ale prišli z úradníckeho stola a politickou cestou, no na druhej strane to funguje. Dôležité je poznamenať, že výsledky sa nemusia dostaviť od prvého dňa a že zľava nebude v drvivej väčšine prípadov 20% ale menej, no ak niekto investuje tisíce eur do shoppingu, tak aj 1% úspory môže znamenať obrovskú zmenu už len z hľadiska jeho maržového bid capu a potenciálnych pozícií, ktoré môže za rovnakú cenu získať naviac.