BlueWinston tlačidlo na zmenu ETA šablón na RSA šablóny

Radi by sme vám oznámili, že sme v BlueWinston PPC nástroji pripravili tlačidlo na automatickú zmenu ETA šablón na RSA šablóny. Tlačidlo funguje na úrovni účtu a zmení všetky ETA reklamy na RSA reklamy vo všetkých Produktových textových kampaniach a Produktovo-Skupinových textových kampaniach.

Ide o to, že od 1. júla sa už nedajú editovať ETA reklamy. Chceli by sme vám uľahčiť zmenu ETA reklám na RSA reklamy, aby sa vaše reklamy zobrazovali s aktuálnymi cenami, zľavami, počet produktov na sklade a podobne.

ETA je skratka z Enhanced Text Ads (Rozšírené textové reklamy) a RSA je skratka z Responsive Text Ads (Responzívne Textové reklamy). Google už od minulého roka oznamoval, že v lete 2022 budú končiť ETA reklamy. Keď použijete tlačidlo v BlueWinstone na zmenu z ETA na RSA, ušetríte množstvo času lebo nemusíte manuálne vytvárať nové RSA reklamné šablóny, teda pre všetky kampane v danom BlueWinston účte.

Keď sa prihlásite do BlueWinstonu, budete vidieť tlačidlo “Migrate ETA ads to RSA”:

1. Kliknite na tlačidlo “Migrate ETA ads to RSA”

obrázok

Keď stlačíte tlačidlo, budete vidieť nasledovné pop up okno:

2. Kliknite na Ukázať náhľad (Show preview)

obrázok

3. Kliknite na tlačidlo “Migrate ETA to RSA now”

V pop up okne budete vidieť, z ktorých ETA reklamných šablón vzniknú nové RSA reklamné šablóny. V pravej časti pop up okna vidíte požiadavky pre nové RSA reklamné šablóny. Môžete tak vidieť, čo by ste si mali doplniť v daných ETA šablónach ešte pred zmenou na RSA šablóny.

V spodnej časti vidíte, v ktorých kampaniach sa zmenia ETA šablóny na RSA šablóny bez problémov a teda nepotrebujú žiadne úpravy.

Môžete kliknúť na tlačidlo “Migrate ETA to RSA now”

4. Potvrdenie o úspešnom vytvorené RSA reklamných šablón

Po stlačení na tlačidlo zmeníte súčasné ETA reklamné šablóny na RSA reklamné šablóny. Po stlačení tlačidla prejde BlueWinston všetky Produktové textové a Produktovo – Skupinové textové kampane v účte, vytvorí nové RSA reklamné šablóny a zmaže doterajšie ETA reklamné šablóny.

Ako zhrnutie môžete vidieť, či vznikli nejaké chyby v RSA šablónach:

O úspešnej migrácii vás bude informovať toto pop up okno:

obrázok

V každom prípade, odporúčame, aby ste si skontrolovali nové RSA reklamné šablóny, či máte v nich nejaké chyby alebo nie. Aj keď sú všetky RSA šablóny vytvorené správne a bez chýb, môžete si v nových RSA šablónach niečo doplniť a osviežiť ich 🙂

Pre kontrolu nových RSA šablón v Produktových textových kampaniach a Produktovo – Skupinových kampaniach, choďte do časti Ad patterns, kde môžete vidieť pausnuté staré ETA šablóny a nové vytvorené RSA šablóny.

obrázok

Následne v priebehu najbližšieho updatu z BlueWinstonu do Google Ads sa pausnú doterajšie ETA reklamy a vytvoria sa nové RSA reklamy.

Od 1.7. sa už nebudú dať vytvárať nové ETA reklamné šablóny v BlueWinstone. A ani neodporúčame mať spustené ETA reklamné šablóny po 1.7., lebo v ETA reklamách sa už nebudú aktualizovať ceny a ďalšie dynamické premenné. Odporúčame preto, aby ste sa zamerali na kvalitné RSA reklamné šablóny.

Aké chyby môžu nastať?

1. V niektorých ETA šablónach môžete mať vyplnené len 2 nadpisy alebo len 1 popis. Po stlačení tlačidla bude treba doplniť tretí nadpis a druhý popis do novej RSA šablóny.

2. Môžete mať teraz vytvorených viac ako 3 ETA reklamné šablóny. Po stlačení tlačidla budete vidieť chybu, lebo Google povoľuje len 3 RSA reklamné šablóny pre jeden produkt (pre jednu reklamnú skupinu). Zmažte si niektoré ETA reklamné šablóny.

3. Máte vytvorených viacero ETA šablón a zároveň niekoľko RSA šablón. Po stlačení tlačidla BlueWinston vytvorí z ETA šablón ďalšie RSA šablóny. Ak celkový počet RSA šablón bude viac ako 3, budete vidieť chybu. Zmažte si niektoré RSA šablóny, aby ste ich mali maximálne 3.

Ak by ste mali otázky k zmene ETA reklamných šablón na RSA reklamné šablóny, napíšte nám na contactus@bluewinston.com alebo nás môžete kontaktovať na našom online chate.

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Account manager pre BlueWinston & CSS Shopping in EÚ. Som zodpovedný za najefektívnejší PPC nástroj na vytváranie produktových, textových a inteligentných kampaní v Nákupoch vo Vyhľadávaní Google.