BlueWinston Update 1.112.4.0

Priebežne pridávame nové funkcie do PPC nástroja BlueWinston. Ide o dva druhy funkcií a to funkcie, ktoré sú naše vlastné a funkcie, ktoré od nás vyžaduje Google pre správne fungovanie kampaní.

Dnes by sme vám chceli povedať viac o atribúte availability date v prípade keď v BlueWinstone vytvárate feed pre Google Merchant. Ide o povinný atribút, ktorý Google vyžaduje pre správne fungovanie Performance Max kampaní.

Google vyžaduje posielať hodnoty pre availability date v prípade, že produkt je dostupný ako predobjednávka (preorder) alebo ako doobjednávka (backorder). V prípade, že tieto hodnoty pre predobjednávky a doobjednávky neposielate v produktovom feede, tak vám BlueWinston pošle o tom notifikáciu so zoznamom produktov.

obrázok

Zoznam produktov, pri ktorých chýba dátum dostupnosti (availability data) zistíme pri kliknutí na chybovú hlášku a môže to vyzerať napríklad takto:

Odporúčame, aby ste si pri všetkých produktoch na predobjednávku a doobjednávku posielali aj hodnoty (dátumy) v tomto atribúte v produktovom XML feede:

Dátum dostupnosti (availability date) sa netýka bežných produktov, ktoré máte na sklade (in stock) alebo nemáte na sklade (out of stock).

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Account manager pre BlueWinston & CSS Shopping in EÚ. Som zodpovedný za najefektívnejší PPC nástroj na vytváranie produktových, textových a inteligentných kampaní v Nákupoch vo Vyhľadávaní Google.