Priebežne pridávame nové funkcie do PPC nástroja BlueWinston. Ide o dva druhy funkcií a to funkcie, ktoré sú naše vlastné a funkcie, ktoré od nás vyžaduje Google pre správne fungovanie kampaní.
Dnes by sme vám chceli povedať viac o atribúte availability date v prípade keď v BlueWinstone vytvárate feed pre Google Merchant. Ide o povinný atribút, ktorý Google vyžaduje pre správne fungovanie Performance Max kampaní.
Google vyžaduje posielať hodnoty pre availability date v prípade, že produkt je dostupný ako predobjednávka (preorder) alebo ako doobjednávka (backorder). V prípade, že tieto hodnoty pre predobjednávky a doobjednávky neposielate v produktovom feede, tak vám BlueWinston pošle o tom notifikáciu so zoznamom produktov.
Zoznam produktov, pri ktorých chýba dátum dostupnosti (availability data) zistíme pri kliknutí na chybovú hlášku a môže to vyzerať napríklad takto:
Odporúčame, aby ste si pri všetkých produktoch na predobjednávku a doobjednávku posielali aj hodnoty (dátumy) v tomto atribúte v produktovom XML feede:
Dátum dostupnosti (availability date) sa netýka bežných produktov, ktoré máte na sklade (in stock) alebo nemáte na sklade (out of stock).