V rámci novej aktualizácie nástroja BlueWinston vám prinášame niekoľko nových funkcií, ktoré zjednodušia vašu prevádzku a funkčnosť nástroja BlueWinston:
1. Pridané skripty pre kampaň Smart Shopping
Doteraz boli skripty povolené iba pre textové kampane, ale s novou aktualizáciou budete môcť na zlepšenie výkonnosti svojej kampane použiť nasledujúce skripty v kampaniach v službe Smart Shopping:
- nastavenie maximálnej ceny za akvizíciu (maxCPA)
- automatické zvyšovanie rozpočtu kampane
- automatické vylúčenie produktov


2. Pokročilý informačný panel
Hlavný panel, kde môžeme zobraziť a hodnotiť výkonnosť kampaní, bol presunutý nad zoznam kampaní. Pridali sa aj 4 nové štatistiky, ako napríklad Cena, Miera konverzie, Cena / Miera konverzie a Roas. Prístrojovú dosku je možné filtrovať podľa času, ako tomu bolo v predchádzajúcej verzii.


3. Prehľady v zozname kampaní
Používateľ si môže zobraziť prehľady priamo v zozname kampaní, zatiaľ čo nové prehľady produktov (reklamných skupín) a kľúčových slov zahŕňajú:


- priamo v prehľade je možnosť zapnúť / vypnúť kampaň


- filtrovanie podľa rôznych kritérií


- hromadné zapínanie a vypínanie produktov (reklamné skupiny)


4. 4. Možnosť kopírovania vzorov reklamy
Na zjednodušenie tvorby reklamných textov je možné kopírovať reklamné vzory z inej kampane.
5.Počet vhodných produktov v kampani Inteligentného nakupovania (Smart Shopping)
V súčasnosti si používateľ môže v kampani Inteligentné nakupovanie (v rýchlom náhľade) skontrolovať, koľko produktov je vhodných. Doteraz sa do kampane nahrávali všetky produkty zo služby Merchant Center, ale od tejto chvíle je možné kampaň vytvárať iba z vhodných produktov (produkty schválené službou Merchant Center).

