BlueWinston Update 1.69.0 – Aké nové funkcie pribudli?

V rámci novej aktualizácie nástroja BlueWinston vám prinášame niekoľko nových funkcií, ktoré zjednodušia vašu prevádzku a funkčnosť nástroja BlueWinston:

1. Pridané skripty pre kampaň Smart Shopping

Doteraz boli skripty povolené iba pre textové kampane, ale s novou aktualizáciou budete môcť na zlepšenie výkonnosti svojej kampane použiť nasledujúce skripty v kampaniach v službe Smart Shopping:

  • nastavenie maximálnej ceny za akvizíciu (maxCPA)
  • automatické zvyšovanie rozpočtu kampane
  • automatické vylúčenie produktov
skripty_BlueWinston

2. Pokročilý informačný panel

Hlavný panel, kde môžeme zobraziť a hodnotiť výkonnosť kampaní, bol presunutý nad zoznam kampaní. Pridali sa aj 4 nové štatistiky, ako napríklad Cena, Miera konverzie, Cena / Miera konverzie a Roas. Prístrojovú dosku je možné filtrovať podľa času, ako tomu bolo v predchádzajúcej verzii.

nove statistiky bluewinston

3. Prehľady v zozname kampaní

Používateľ si môže zobraziť prehľady priamo v zozname kampaní, zatiaľ čo nové prehľady produktov (reklamných skupín) a kľúčových slov zahŕňajú:

report kampane
  • priamo v prehľade je možnosť zapnúť / vypnúť kampaň
zapínanie a vypínanie kampane
  • filtrovanie podľa rôznych kritérií
filtrovanie podla kriterii
  • hromadné zapínanie a vypínanie produktov (reklamné skupiny)
BlueWinston Update 1.69.0

4. 4. Možnosť kopírovania vzorov reklamy

Na zjednodušenie tvorby reklamných textov je možné kopírovať reklamné vzory z inej kampane.

5.Počet vhodných produktov v kampani Inteligentného nakupovania (Smart Shopping)

V súčasnosti si používateľ môže v kampani Inteligentné nakupovanie (v rýchlom náhľade) skontrolovať, koľko produktov je vhodných. Doteraz sa do kampane nahrávali všetky produkty zo služby Merchant Center, ale od tejto chvíle je možné kampaň vytvárať iba z vhodných produktov (produkty schválené službou Merchant Center).

Počet vhodných produktov

O autorovi/autorke:

Janka Kucharová
Account Manager pre BlueWinston. Starám sa o našich klientov a pomáham im vytvárať a optimalizovať ich kampane. Rada píšem blogy o témach v oblasti PPC reklamy a pripravujem prípadové štúdie so zaujímavými výsledkami, ktoré sme dosiahli prostredníctvom BlueWinston.