BlueWinston Update: Odstránenie kľúčových slov s nízkym objemom vyhľadávania

Náš PPC nástroj BlueWinston neustále zdokonaľujeme novými funkciami a možnosťami.  V tomto novom článku si môžete prečítať o nových funkciách, ktoré sme pridali v Update 1.77.25.

1. Odstraňovanie kľúčových slov s nízkym objemom vyhľadávania

Prinášame novú funkciu, ktorá funguje nad všetkými kampaňami v celom BlueWinston účte. Keď si zapnete túto funkciu, BlueWinston bude automaticky mazať všetky kľúčové slová s nízkym objemom vyhľadávania v Google Ads (v kampaniach vytvorenými cez BlueWinston).

Vyzerá to ako malé tlačidlo, ale ide o veľkú funkciu! BlueWinston si ukladá do databázy všetky kľúčové slová, o ktorých nám Google Ads povie, že majú nízky objem vyhľadávania. Následne pri ďalšom update do Google Ads sú tieto kľúčové slová zmazané (nie pozastavené) v Google Ads. Nateraz je táto funkcia označená ako Beta. Postupne ju budeme vylaďovať, aby priniesla našim používateľom čo najlepšie výsledky.

Výhody hromadného odstraňovania kľúčových slov s nízkym objemom vyhľadávania:

  • odstránením kľúčových slov s nízkym objemom vyhľadávania sa prečistia Google Ads kampane
  • zlepší sa celkový Health status Google Ads kampaní a Google Ads účtu
  • preriedi sa počet kľúčových slov v kampaniach
  • uvoľnia sa kapacity pre nové kampane a nové kľúčové slová pre klientov, ktorí majú tisíce produktov a desať tisíce kľúčových slov

2. Cena a maxCPA v reportoch

Od tohto updatu sa ukladajú informácie o produktoch (hlavne cena) do našej databázy. Používa sa to v tejto fáze na zobrazenie ceny produktov v reportoch. BlueWinston > Google Ads > Reports

Report pre produktové textové kampane je teraz rozšírený o stĺpec Cena (produktu), ktorá sa načítava z XML feedu a pribudol aj stĺpec s vypočítanou maxCPA pre každý váš produkt.

Aká je výhoda tejto novej funkcie?

V BlueWinston reportoch môžete prehľadne vidieť cenu produktov a vypočítanú maxCPA (maximum cost per acquisition) pre každý jeden produkt. Prehľadne vidíte či prekliky získavajú bežné produkty alebo príliš drahé/lacné produkty. Tiež na prvý pohľad vidíte vypočítanú maxCPA a doterajší spend pre daný produkt.

3. Nástroje na prispôsobenie reklám (Ad Customizers) v reklamných šablónach

Dodali sme novú funkcionalitu pre pridávanie Ad customizerov do reklamných šablón. Stačí keď napíšete znak {, následne uvidíte nové menu s ad customizermi. Tiež tu nájdete kontrolu, či daný Ad customizer a jeho atribúty existujú.

4. Nové API

Pre načítavanie kampaní z Google Ads od teraz používame nové API (Google Ads API).

Staré API (Google AdWords API) sa už prestáva používať, lebo Google už ponúka a odporúča nové API, ktoré má viac možností a aktualizácií.

5. Opravené bugy

Opravené rôzne bugy, napríklad zoznam chýb z Google Merchantu neukazoval správne percentá.

Ako môžete vidieť, spúšťame stále nové funkcie a veľa z nich na základe vašich podnetov. Vyskúšajte naše nové funkcie a ak by ste mali otázky, napíšte nám. Samozrejme, ak máte nápad, čo by sme mohli zlepšiť, napíšte nám .

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

NAPLÁNUJTE SI DEMO

About the Author:

Account manager pre Bluewinston & CSS Shopping in EÚ. Som zodpovedný za najefektívnejší PPC nástroj na vytváranie produktových, textových a Performance Max kampaní v Google vyhľadávaní a Bingu.