DevaGroup – certifikovaní špecialisti na reklamu Google

Kto je DevaGroup?

DevaGroup pôsobí v oblasti digitálneho marketingu od roku 1999, do tejto doby boli v popredí poľských spoločností, pokiaľ ide o generovanú návštevnosť od spoločnosti Google. Portfólio DevaGroup už má niekoľko stoviek klientov z rôznych priemyselných odvetví.

Vyznačujú sa statusom Google Ads Certified Partner (AdWords). Zamestnávajú certifikovaných špecialistov, z ktorých každý sa môže pochváliť titulom Google Qualified Individual a certifikátom SEMrush Academy

 

Ocenenia

Kampaň, ktorú uskutočnila DevaGroup pre Airly, bola uznaná porotou prestížnych ocenení Mobile Trends Awards, a získala ocenenie v kategórii Marketing. Je to jedna z najdôležitejších cien v mobilnom priemysle.

Pozoruhodné je aj vyznamenanie spoločnosťou Google prostredníctvom prijatia do programu Google Rising Stars – jedinečnej iniciatívy, ktorá odlišuje niekoľko agentúr s vysokým technickým a rozvojovým potenciálom.

DevaGroup sa tiež stala finalistkou prestížnej súťaže Google Premier Partner Awards v regióne EMEA. Čo umožnilo agentúre byť v popredí súťaže, v ktorej spoločnosť Google rozlišuje najlepšie partnerské agentúry z celého sveta.

Účasť

Krzysztof Marzec, CEO, je tiež sudcom v medzinárodnej súťaži European Search Awards a autorom kníh pre vydavateľstvo Helion: “ Narzędzia Google dla e-commerce “ a vydavateľstvo PWN: “ AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą.“

DevaGroup je tiež organizátorom semKRK konferencie pre SEO a SEM, ktorá sa koná v Krakove, kde sa stretávajú majitelia podnikov, marketingových oddelení, e-commerce priemyslu, ako aj SEM a SEO špecialisti.

Prečo sa rozhodli použiť BlueWinston?

V nástroji vidíme veľký potenciál, automatizovane činnosti určite budú mat dobrý efekt. V štruktúre viacvrstvovej kampane často používame reklamy Shopping Ads podporované textovými reklamami a DSA. Napriek pomerne pokročilej automatizácii v paneli reklám Google nie je možné masívne vytvárať textové kampane, ktoré by presne odrážali kampane Shopping Ads. Táto akcia je časovo náročná, drahá, ale vieme, že prináša vynikajúce výsledky. BlueWinston to môže urobiť automaticky, čo nám umožňuje viac sa sústrediť na kreatívnu časť vytvárania kampane. Nástroj neustále testujeme a hľadáme najlepšie výsledky. Môžme povedať, že nástroj funguje najlepšie v prípade, kde vlastné názvy produktov majú vysoký vyhľadávací potenciál.

Krzysztof Marzec, Deva Group

 

O autorovi/autorke:

Simona Pavelková
Account Manager a začínajúci PPC špecialista v BlueWinston. Rada sa dozvedám o najnovších informáciách v elektronickom obchode a službe Google Ads.