Emailové notifikácie s presnejším popisom chýb

Zlepšili sme systém sledovania chýb, ktoré vieme zistiť pri nahrávaní kampaní do Google Ads účtov. Keď sa objavia nejaké chyby, posielame ich cez notifikačné emaily a následne si môžete tie chyby opraviť. V prípade známych chýb, ktoré vieme identifikovať, posielame presný popis chyby. V notifikačnom emaile sa posiela aj odkazu na Google Ads support.

Všetky chyby a hlásenia si môžete pozrieť v BlueWinstone, pri danej kampani, ako chyby, varovania, komentáre a úspechy.

obrázok 1

Najčastejšie chyby, ktoré sa opakujú v kampaniach sú tieto:

1. Vypršané predplatné

Kampaň sa neaktualizuje, lebo je vypršané predplatné.

2. Kapitalizácia

V reklame sa nachádzajú slová, ktoré sú veľkými písmenami. Takéto slová Google nepovoľuje.

Odporúčame skontrolovať nastavenie reklamných šablón a zakliknúť možnosť pre automatické odstránenie kapitalizácie.

obrázok 4

3. Nesprávne medzery v reklame

Nižšie môžete vidieť príklad emailovej notifikácie, kde sa uvádza, že v reklame sú nesprávne medzery. Odporúčame skontrolovať produktové názvy v XML feede.

4. Nesprávne znaky v reklame

V reklamách je zakázané používať niektoré špeciálne znaky. Nižie vidíte príklad nesprávneho znaku “>”.

image 5

Daný znak môžete hromadne odstrániť cez toto nastavenie v reklamných šablónach:

Postupne budeme pridávať ďalšie najčastejšie chyby a ich možné riešenie.

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Account manager pre Bluewinston & CSS Shopping in EÚ. Som zodpovedný za najefektívnejší PPC nástroj na vytváranie produktových, textových a Performance Max kampaní v Google vyhľadávaní a Bingu.