Inteligentné ponuky sú skvelým spôsobom ako môžete automatizovať niektoré zo svojich procesov a spraviť tak inzerciu ešte efektívnejšou. Vďaka tomu, že celé bremeno nastavovania optimálnych cien nesie strojové učenie, mohol byť problémom nedostatok informácií o tom, čo vlastne ovplyvňuje výkon vašich reklám. To sa teraz mení.
Google sa rozhodol pridať ku Inteligentným ponukám prehľad o top signáloch. Jedná sa o faktory, ktoré ovplyvňujú výkon vašej reklamy. Napovedia vám tak niečo bližšie o správaní vašich zákazníkov.
Okrem jednotlivých signáloch, ktoré sú vymenované nižšie, bude prehľad obsahovať aj ich možné kombinácie – napríklad, či ľudia, ktorí vyhľadávali kľúčové slovo „bežecké topánky“ v pondelok boli náchylní na konverziu.
Top signály môžu obsahovať:
- typ zariadenia,
- lokalitu,
- deň v týždni,
- čas v dni,
- kľúčové slová a ďalšie.
Cieľom tejto novinky je zvýšiť transparentnosť fungovania Inteligentných ponúk a zjednodušiť plánovanie širšej marketingovej stratégie.
Na začiatku budú top signály dostupné pre kampane vo Vyhľadávaní, ktoré používajú stratégie Cieľová CPA (cena za akvizíciu) a Maximalizácia konverzií.