Ešte viac informácií o ponukách cien vďaka top signálom

Inteligentné ponuky sú skvelým spôsobom ako môžete automatizovať niektoré zo svojich procesov a spraviť tak inzerciu ešte efektívnejšou. Vďaka tomu, že celé bremeno nastavovania optimálnych cien nesie strojové učenie, mohol byť problémom nedostatok informácií o tom, čo vlastne ovplyvňuje výkon vašich reklám. To sa teraz mení.

Google sa rozhodol pridať ku Inteligentným ponukám prehľad o top signáloch. Jedná sa o faktory, ktoré ovplyvňujú výkon vašej reklamy. Napovedia vám tak niečo bližšie o správaní vašich zákazníkov.

Okrem jednotlivých signáloch, ktoré sú vymenované nižšie, bude prehľad obsahovať aj ich možné kombinácie – napríklad, či ľudia, ktorí vyhľadávali kľúčové slovo „bežecké topánky“ v pondelok boli náchylní na konverziu.

Top signály môžu obsahovať:

  • typ zariadenia,
  • lokalitu,
  • deň v týždni,
  • čas v dni,
  • kľúčové slová a ďalšie.

Cieľom tejto novinky je zvýšiť transparentnosť fungovania Inteligentných ponúk a zjednodušiť plánovanie širšej marketingovej stratégie.

Na začiatku budú top signály dostupné pre kampane vo Vyhľadávaní, ktoré používajú stratégie Cieľová CPA (cena za akvizíciu) a Maximalizácia konverzií.

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Konzultant pre online obchod a marketing. Držiteľ všetkých certifikácií Google Ads. Account Manager pre BlueWinston a Shopping in EU. CSS hrdina. Gamer.