Globálne spustenie P.Max kampaní v Microsoft Ads

Od 5. marca sú kampane Performance Max globálne dostupné v rámci Microsoft Advertising (predtým boli v otvorenej beta verzii). Tento nový typ kampane, známy tiež pod názvom P.Max, vám poskytuje možnosť využívať špičkovú umelú inteligenciu pre efektívne riadenie vašej kampane.

Čo sú Microsoft Performance Max kampane?

Performance Max predstavuje nový typ automatizovanej kampane, ktorá je navrhnutá tak, aby využívala najmodernejšie technológie spoločnosti Microsoft na zvýšenie miery konverzie. Definovaním cieľov vašej kampane, poskytnutím prostriedkov a zadaním signálov prevezme umelá inteligencia spoločnosti Microsoft dynamické vytváranie reklám na rôznych platformách Microsoft Advertising s cieľom dosiahnuť optimálne výsledky.

Ako sa Performance Max v Microsoft a BlueWinston navzájom dopĺňajú?

Performance Max kampaň využíva automatizáciu a umelú inteligenciu spoločnosti Microsoft na ich optimalizáciu, zatiaľ čo BlueWinston nielen automatizuje tvorbu kampaní pre Microsoft Ads prostredie na základe produktových kanálov e-shopu, ale ich vie aj automaticky optimalizovať podľa určitých pravidiel.

Pre e-shopy môže spojenie silných stránok BlueWinston a Microsoft Ads viesť k vysoko efektívnym reklamným stratégiám pri tomto type inzercie.

V čom sú BlueWinston Performance Max kampane iné?

Pokiaľ typ kampane zostáva rovnaký, určité časti viete v BlueWinston doplniť alebo pozmeniť. Jedna taká časť je možnosť rozšíreného filtrovania produktov v skupinách podkladov, čo znamená väčšia kontrola nad obsahom. Ďalšia funkcia Vám redukuje čas, ktorý strávite optimalizáciou kampaní a to automatickým navýšením rozpočtu alebo automatickým pausovaním nevýkonných produktov v kampani.

Samozrejme pokiaľ chcete iba automatizovať tvorbu kampaní a optimalizovať chcete manuálne, v BlueWinston viete pozrieť reporty na úrovni produktov a pausovať nevýkonné hromadne, alebo jeden po jednom. V Microsoft Ads táto možnosť existuje, ale je omnoho ťažšie nastaviteľná a pri vysokom počte produktov proste časovo neúnosná.

Zhrnutie

Ak chcete využiť kombinovaný výkon Microsoft Ads kampaní Performance Max a automatizovanú tvorbu a optimalizáciu kampaní od spoločnosti BlueWinston, stačí prepojiť účet Microsoft Advertising (MAds) s BlueWinston. Tento krok otvára dvere k využívaniu pokročilých AI schopností obidvoch platforiem, čím radikálne transformujete prístup k online reklame.

Takto viete nie len používať najvýkonnejší typ kampaní, ale aj jednoducho tvoriť a optimalizovať kampane tak, aby vám priniesli čo najväčší profit. BlueWinston viete mať na 30 dní zdarma, pridáme vám k tomu voucher v hodnote až do 400€ pre Microsoft a pokojne si môžete otestovať platformu a kampane s minimálnou investíciou.

Registrovať sa
Chcem vedieť viac

Získajte reklamu na svoje produkty s BlueWinston

Každé jedno riešenie a funkcia sú vynikajúce, ale všetky spolu vám poskytujú výkonnú platformu na propagáciu produktov, ktorá dosahuje skvelé výsledky a prináša obrovské úspory času a nákladov!

Prejdi na domovskú stránku

About the Author: