Google Ads Inteligentné ponuky – Maximalizujte hodnotu konverzií

Na konferencii Google Marketing Live bolo predstavených niekoľko aktualizácií pre Google Ads. Jedna z nich sa týka aj Inteligentných ponúk, ktoré využívajú strojové učenie pre nastavovanie optimálnej ceny za klik. Najnovšie budete môcť túto optimálnu cenu dosiahnuť stratégiou maximalizácia hodnoty konverzií.

Ku klasickým stratégiám inteligentných ponúk v Google Ads pribudla nová – ponúkanie cien na maximalizáciu hodnoty konverzií. Stratégiu je zatiaľ možné využívať iba pri ponukách v inteligentných Nákupoch.

Ako to funguje?

V rámci zadaného rozpočtu môžete touto stratégiou maximalizovať hodnotu konverzií. Využívaním strojového učenia, podobne ako pri ostatných stratégiách, Google následne optimalizuje nastavenia vašej reklamy, resp. kampane tak, aby dosiahla vami stanovený ciel.

Strojové učenie analyzuje historické udalosti v súvislosti s vašou reklamou alebo kampaňou, na základe ktorých nastavuje optimálnu ponuku ceny za klik pre zobrazenie reklamy. Pri vyčerpaní rozpočtu by ste tak mali získať pre vás najhodnotnejšie konverzie.

Skontrolujte predošlé nastavenia

Než začnete využívať novú stratégiu, skontrolujte si aktuálne nastavenia, najmä tie týkajúce sa rozpočtu. Táto stratégia sa bude snažiť vyčerpať celý váš rozpočet, preto sa vaše výdavky môžu nečakane zdvihnúť.

Skontrolovať je potrebné aj ciele návratnosti investícií. Tie môžete v stratégii zahrnúť (napríklad návratnosť výdavkov na reklamu, ROAS).

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Konzultant pre online obchod a marketing. Držiteľ všetkých certifikácií Google Ads. Account Manager pre BlueWinston a Shopping in EU. CSS hrdina. Gamer.