Google mení dizajn zobrazenia sponzorovaných príspevkov vo Vyhľadávaní

Nová aktualizácia od Google prináša nové zobrazenie platených, teda inzerovaných, aj organických príspevkov vo Vyhľadávaní. Po tom, ako bola táto aktualizácia aplikovaná na mobilné zariadenia, prichádza aj na počítačové.

Google nedávno informoval vo svojom príspevku na Twitteri o novinke, ktorú pripravili pre reklamy vo Vyhľadávaní na počítačoch. Tá zahŕňa nové označenie sponzorovaných príspevkov, teda reklám cez Google Ads.

Pri reklamách bude odteraz na začiatku zobrazovaná čierna značka „Ad“ namiesto ikony webu, ktorá sa zobrazí pri organických príspevkoch. Ikony a označenie reklám sa ešte stále zobrazia pri viditeľnej URL, no tá je teraz umiestnená nad nadpisom reklamy. Doteraz sa zelené označenie „Ad“ uvádzalo pri webstránke pod nadpisom reklamy.

zobrazovanie google reklam

Zmena zobrazenia príspevkov vo vyhľadávaní v podobe premiestnenej viditeľnej URL adresy a zobrazenej ikony webu sa teda dotkne nielen platených príspevkov vo Vyhľadávaní, ale aj tých organických. Zároveň toto zobrazenie znižuje viditeľný rozdiel medzi platenými a organickými príspevkami.

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author: