Po tom, čo ste hotoví s tvorbou vášho informačného kanála, je na čase nastaviť všetko, aby ste mohli začať nahrávať svoje údaje.
Možnosti nahrávania
Pokiaľ začínate s Merchant Center po prvý krát, priame nahranie je pre vás tá najlepšia volba. Maximálna veľkosť súboru je 4 GB. Pokiaľ váš súbor má viac ako 4 GB, odporúča sa ho rozdeliť na viacero menších súborov pred tým než ich nahráte.
Existuje viac spôsobov, ako nahrať vaše súbory.
- Priame nahranie
- Nahranie cez FTP
- Nahranie cez SFTP
- Plánované načítania
- Nahranie cez Google Cloud Storage
- Content API
Priame nahranie
1. Prihláste sa do vášho Merchant Center účtu.
2. V ľavom menu, kliknite na „Produkty“ a potom „Informačné kanály„.
3. V stĺpci „Názov informačného kanála“ kliknite na názov informačného kanála pridruženého k súboru, ktorý chcete odoslať.
4. Na ďalšej stránke, kliknite na tri bodky v pravom rohu.
5. Kliknite na „Nahrať vstupný súbor„.
6. Nepovinné – Ak chcete informačný kanál ešte pred začlenením údajov otestovať, vyberte „Nahrať skúšobne„.
7. Kliknite „Nahrať“ pre dokončenie.
Nahranie môže trvať niekoľko minút v závislosti od veľkosti súboru a rýchlosti internetového pripojenia. Stav každého informačného kanála nájdete v sekcii „Spracovanie“ príslušného kanála.
Tipy od Google
- Minimálne raz za 30 dní by ste mali odoslať kompletný informačný kanál. Ak sa vaše údaje o výrobkoch pravidelne menia, kompletný informačný kanál môžete nahrať najviac štyrikrát za deň.
- Ak odošlete viacero informačných kanálov, pri každom odoslaní musia jednotlivé položky zostať v rovnakom informačnom kanáli. Položky nepresúvajte do iných informačných kanálov.