Google Merchant: Vytvorenie údajov o výrobkoch

Akonáhle ste hotový s vytvorením a nastavením vášho Merchant účtu, je čas na tvorbu a nahratie vašich produktových dát. 

Primárne a doplnkové informačné kanály (feedy)

Ako sme už spomínali v našom predchádzajúcom článku, informačný kanál je súbor, v ktorom nájdete všetky informácie o produktoch a výrobkoch, ktoré predávate. V atribútoch, ktoré dovoľujú zákazníkom vyhľadávať vaše položky v rámci siete Google, sú uvedené rôzne informácie o vašich produktoch. Informačné kanály môžu byť hlavné a doplnkové.

Hlavné informačné kanály sú primárnym zdrojom vašich údajov o produktoch.

Doplnkové informačné kanály sa môžu použiť na uvedenie doplnkových informácií, aby boli splnené požiadavky Merchant Center.

Informačné kanály z viacerých zdrojov

Rozšírené funkcie informačných kanálov majú rôzne nástroje, ktoré umožňujú vytvoriť informačný kanál v Merchant Center na základe nespracovaných údajov o produktoch z rôznych zdrojov, napríklad z webu alebo existujúcich tabuliek. Tieto údaje následne Merchant Center upraví tak, aby spĺňali všetky požiadavky.

Pokiaľ vás zaujíma, ako majú vyzerať súbory informačných kanálov (feedov) a ktoré sú podporované, pokračujte čítaním nášho ďalšieho článku.

 

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Konzultant pre online obchod a marketing. Držiteľ všetkých certifikácií Google Ads. Account Manager pre BlueWinston a Shopping in EU. CSS hrdina. Gamer.