Máme certifikovaného digitálneho šampióna!

Od konca januára do marca 2020 prebiehal vzdelávací program Automation & Digital Champions, ktorý bol určený pre Google partnerov. Zameranie bolo tento krát na automatizáciu a smart bidding. Z každej CEE krajiny sa ho zúčastnilo niekoľko desiatok špecialistov, pričom z jednej agentúry mohol byť len jeden.

Vzdelávací program bol zameraný na lepšie pochopenie smart bidding stratégií. Ide o spôsob biddovania (platby za preklik) v Google Ads kampaniach, kde sa nastavia hodnoty aké chceme dosiahnuť – napríklad cieľová cena za objednávku (target CPA). Potom si už Google sám riadi kde a na akej pozícii bude zobrazovať naše reklamy.

Priamo od ľudí z Google sme dostali odporúčania ako správne vyberať a vhodne nastaviť smart bidding stratégie a ich cieľové metriky. Napríklad treba správne nastaviť cieľovú cenu za akvizíciu (target CPA) – nemôžeme očakávať cenu 5 € za dobrý steak, keď bežná cena je aspoň 30 €.

Ako sa odporúča pozerať na metriky pri rôznych smart bidding stratégiách?

V tejto tabuľke je to prehľadne zhrnuté:

Martin bol najskôr na školení v kanceláriách Google Slovensko, následne boli office hours a videoškolenia pre región CEE a interné školenie pre BlueWinston tím.

Ako bonus vám prinášame vám niekoľko obrázkov ako tématicky sú zariadené kancelárie Googlu v Bratislave

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author: