Performance Max kampane v Microsoft Ads vs. v Google Ads

Ako prideliť svoj rozpočet spoločnosti Microsoft

Microsoft Ads a Google Ads, ktoré sú v oblasti reklamy dve dominantné sily, pričom obe ponúkajú aj kampane Performance Max (PMAX).

Google je líder na trhu, a mnoho inzerentov prehliada potenciál Microsoftu. V dnešnom článku preskúmame, ako môže Microsoft Advertising začleniť kampane s maximálnym výkonom do vašej stratégie a zvýšiť efektivitu vašej reklamy.

Mnohí inzerenti zanedbávajú reklamu na Microsofte. Diverzifikácia stratégie, ktorá zahŕňa Microsoft môže byť veľmi prospešná. Toto je obzvlášť relevantné, pretože kampane PMAX od spoločnosti Microsoft sú teraz dostupné globálne.

Dnes preskúmame riešenia Performance Max od spoločností Google a Microsoft. Ukážeme si, ako môžete tento rok ľahko presunúť časť svojho rozpočtu z Google na Microsoft.

Čo je Google Performance Max?

Performance Max je pre Google kľúčovým prvkom od jeho spustenia v roku 2021. Tento typ kampane automaticky spravuje umiestnenia reklám naprieč rôznymi Google kanálmi, vrátane YouTube, obsahovej siete, vyhľadávania a ďalších. Využíva strojové učenie na optimalizáciu reklám podľa zadaných cieľov a automaticky vytvára reklamy na základe vstupov inzerentov, podobne ako responzívne a obsahové kampane.

Výhody prevádzkovania kampane s maximálnou výkonnosťou v službe Google Ads

Široký dosah na rôznych platformách

Tento jedinečný typ kampane umožňuje zasiahnuť celý Google ekosystém v rámci jednej kampane a oslovuje publikum, ktoré nie je dostupné cez jednotlivé kampane.

Jednoduchšia správa kampaní

PMAX ponúka jednotlivé pohľady pre všetky platformy, je ľahko nastaviteľný a znižuje potrebu manuálnych úprav, ako sú cenové ponuky.

Automatizované ponuky

Google sa stará o optimalizáciu ponúk pre správneho používateľa v správnom čase a správne posolstvo, čím efektívne využíva rozpočet pre rôzne umiestnenia podľa výkonnosti.

Rozšírené kreatívne možnosti

Môžete využívať rôzne formáty reklamy, pretože je možné ich umiestniť naprieč celým Google ekosystémom. Google automaticky testuje rôzne formáty a kombinácie na dosiahnutie maximálnej efektívnosti.

Prispôsobivosť

Vďaka schopnostiam strojového učenia PMAX sa algoritmy rýchlo prispôsobujú neočakávaným zmenám v správaní používateľov, trendoch na trhu alebo sezónnym výkyvom.

Ako zistiť, či je Google Performance Max kampaň vhodná pre vašu firmu?

  • Ako rýchlo sa generujú tržby?
  • Je váš rozpočet flexibilný?
  • Máte dostatok kreatívnych prostriedkov?

Na začiatok by ste mali zvážiť, či vaša služba závisí od vyššie napísaných otázok. PMAX kampane sú mimoriadne účinné pre inzerentov v oblasti elektronického obchodu. Obzvlášť ak sú v kampani aktivované produktové informačné kanály. Ak už používate PMAX na Googli, v druhej polovici dnešného článku sa budeme sústrediť na PMAX kampane spoločnosti Microsoft. Ukážeme si, ako môžete ľahko presunúť časť svojho rozpočtu z Google na testovanie reklám na platforme Microsoft.

Performance Max od spoločnosti Microsoft

Súčasní inzerenti neustále hľadajú nové metódy, ako zvýšiť efektivitu s čo najmenším úsilím. Microsoft Ads nedávno oznámil, že ich PMAX kampane sú teraz globálne dostupné. Táto novinka je vynikajúcou príležitosťou pre inzerentov po celom svete vyskúšať tento typ kampane.

Performance Max je typ kampane, ktorý používa pokročilú umelú inteligenciu na správu kampaní. Inzerenti určujú stratégiu prostredníctvom cieľov, zdrojov a signálov. AI zároveň dynamicky vytvára a optimalizuje reklamy naprieč platformami Microsoft Advertising, čo vedie k lepším výsledkom a bezproblémovému priebehu kampane.

Aby sa dosiahli stanovené ciele táto komplexná kampaň ponúka jednoduché nastavenie pre viacformátovú optimalizáciu naprieč rôznymi kanálmi. Zvyšuje počet konverzií pomocou odporúčaní založených na umelej inteligencii.

Prípadové štúdie otvorenej beta verzie Performance Max ukázali vynikajúci výkon, ktorý prináša viac konverzií pri efektívnych nákladoch.

Kroky, ktoré by ste mali vykonať pri prvom nastavení Performance Max cez Microsoft Ads

  1. Definícia svojich cieľov – PMAX sa zameriava na optimalizáciu na základe konverzií, ktoré sú pre váš biznis najcennejšie.
  2. Príprava kreatívnych materiálov – poskytnite čo najviac kvalitných textových a vizuálnych materiálov, aby ste mohli svojim zákazníkom ukazovať relevantné reklamy. Umelá inteligencia od Microsoftu na základe vašich vstupov a cieľovej webovej adresy navrhne nové materiály a umožní tak použitie rôznych formátov reklamy.
  3. Definícia svojho publika – identifikujte najvhodnejších zákazníkov, ktorí pravdepodobne vykonajú konverziu. Kampaň bude optimalizovaná pre týchto užívateľov v celej Microsoft sieti. Hoci to nie je povinné, publikačné signály môžu urýchliť fázu učenia a zlepšiť optimalizáciu vašej PMAX kampane.

Funkcie Microsoft Performance Max

  • Správa AI – PMAX kampane využívajú pokročilú umelú inteligenciu od Microsoftu pre bezproblémovú správu, ktorá pomáha pri tvorbe aktív a určovaní cieľového publika.
  • Automatizovaná optimalizácia konverzií – stanovte si stratégiu kampane vrátane cieľov, zdrojov a signálov. Umelá inteligencia dynamicky generuje a optimalizuje reklamy naprieč platformami ako Bing, AOL, Yahoo a Outlook, aby maximalizovala výkon.
  • Jednoduché nastavenie – PMAX uľahčuje nastavenie kampane pomocou jednotnej platformy, ktorá podporuje rôzne typy reklám vrátane textových a vizuálnych formátov.
  • Aktíva zamerané na výkon – usporiadajte svoje aktíva do špeciálnych skupín a PMAX ich optimalizuje tak, aby oslovili správne publikum v pravý čas.
  • Odporúčania založené na AI – PMAX ponúka odporúčania prispôsobené vašim cieľom, ktoré sa prispôsobujú vašim potrebám a dolaďujú kampaň pre maximálnu efektivitu.

Ak ste importovali PMAX kampane z Google Ads, ktoré začali ako inteligentné nákupy alebo dynamické reklamy vo vyhľadávaní, Microsoft ich v priebehu niekoľkých týždňov postupne inovuje na kampane s maximálnym výkonom. V prípade, že používate platformu tretej strany nepodporujúcu maximálny výkon, vaše kampane budú naďalej importované ako inteligentné nákupy alebo dynamické reklamy vo vyhľadávaní.

Aký je rozdiel medzi výkonom a optimalizáciou?

Úspech kampane je závislý od jej výkonu, a to Google aj Microsoft zlepšujú pomocou strojového učenia.

Google poskytuje stabilné a škálovateľné výsledky vďaka svojmu rozsiahlemu ekosystému a modelom strojového učenia. Tie sú trénované na rôznych dátových bodoch pre presné zacielenie a umiestnenie.

Microsoft Advertising sa odlišuje integráciou s LinkedIn a využitím prediktívnej analytiky, čo umožňuje lepšie predpovedať správanie používateľov.

Aké sú rozdiely v nákladoch?

Pri posudzovaní kampaní inzerenti často kladú najväčší dôraz na návratnosť investícií (NI). Hoci ani jedna platforma neponúka fixné cenové modely, existujú medzi nimi jasné rozdiely.

Náklady na reklamy Google a Microsoft sa líšia podľa možnosti zacielenia, dosahu publika, konkurencie na platforme a stratégií ponúkaných cien. Vo všeobecnosti môžu byť kampane Google PMAX drahšie kvôli väčšej používateľskej základni a širšiemu dosahu vo vyhľadávacej sieti Google, Obsahovej sieti a na YouTube. Na druhej strane, kampane Microsoft PMAX môžu byť nákladovo efektívnejšie. Obzvlášť to platí pre špecializované trhy alebo odvetvia. Náklady na oboch platformách ovplyvňujú aj relevancia reklamy a skóre kvality.

Inzerenti by mali zvážiť ciele svojich kampaní, cieľové publikum a rozpočet, aby mohli určiť, ktorá platforma je pre nich nákladovo najefektívnejšia.

Čo plánuje Performance Max do budúcnosti?

Tento rok Microsoft Advertising plánuje rozšíriť svoje kampane Performance Max o nové funkcie, ako sú vylúčenia značiek, prehľady vyhľadávania, témy vyhľadávania a video obsah. Microsoft neustále vkladá prostriedky do PMAX, čím zvyšuje jeho efektivitu.

Či už ste marketingová agentúra a máte záujem o reklamu na platforme Microsoft alebo firma spravujúca si platenú reklamu na internete a potrebujete pomoc my v BLUE WINSTON vám s radosťou pomôžeme.

Získajte reklamu na svoje produkty s BlueWinston

Každé jedno riešenie a funkcia sú vynikajúce, ale všetky spolu vám poskytujú výkonnú platformu na propagáciu produktov, ktorá dosahuje skvelé výsledky a prináša obrovské úspory času a nákladov!

Prejdi na domovskú stránku

About the Author: