Microsoft Audience Ads – získajte vysoko kvalitnú návštevnosť

Čo sú Microsoft Audience Ads?

Dnes by sme vám chceli povedať o Microsoft Audience Ads a ako túto možnosť inzercie cez Microsoft Ads využiť čo najlepšie.

Microsoft reklamy pre publiká je výkonnostné marketingové riešenie pre inzerentov, ktorí chcú osloviť svoje ideálne publikum a zvýšiť návratnosť investícií do reklamy (ROI). Tento typ kampaní umožňuje inzerentom zobrazovať vysoko relevantné reklamy publiku, ktoré je pripravené na konverziu.

Microsoft Audience Ads sú zobrazujú na mnohých miestach – v Bing vyhľadávaní, v MSN sieti, na LinkedIne, Netflixe a ďalších sieťach.

Viac o Microsoft reklamách pre publiká si môžete pozrieť v angličtine na oficiálnom webe Microsoftu (v angličtine) – Microsoft Audience Network – Microsoft Advertising.

Prečo používať MS Audience Ads?

Vďaka zapojeniu množstva sietí, vydavateľov a platforiem do Microsoft reklamného systému, môžete veľmi presne zacieliť svoju obsahovú inzerciu. Kampane používajú pokročilé AI algoritmy, deep audience intelligence a sú založené na záujmoch, demografii, správaní a ďalších dátach o užívateľoch.

Následne viete užívateľov v správnom čase osloviť s vašou ponukou. Zo všetkých sietí a vydavateľov spomeňme tie najdôležitejšie:

  • Vyhľadávanie – Bing, Yahoo, DuckDuckGo, Ecosia
  • Sociálne siete – LinkedIn
  • Gaming – Xbox, Microsoft Casual Gamers
  • Native / display / video – MSN, Outlook, Edge
  • Retail media – Office Depot, Kohl´s, The Home depot
  • CTV – Netflix, Max, Pluto TV, Rakuten TV
Výhody Microsoft Advertising

Čo sa týka cielenia, samozrejme to závisí od krajiny, napr. video reklamy a CTV nie sú dostupné vo všetkých krajinách. Aktuálny zoznam krajín, kde sú dostupné video reklamy si môžete pozrieť na Microsoft webe.

Obrovský ekosystém, kde ľudia trávia čas v práci a vo voľnom čase

Vo vašich kampaniach môžete využiť jedinečné informácie o publikách, ktoré zbiera Microsoft. Využite miliardy údajov prvej strany s povolením (first party permissioned data), ktoré sa zbierajú z mnohých zdrojov a oslovte svojich najlepších zákazníkov.

Jedinečná inteligencia publika, ktorú umožňuje Microsoft

Microsoft získava a inteligentne spracováva dáta o užívateľov napríklad z týchto zdrojov:

Výsledkom je, že Microsoft vie veľmi presne cieliť na užívateľov a zobraziť im vašu ponuku v správnom čase a na správnej platforme.

Microsoft oslovuje ľudí, ktorí sú pripravení nakupovať

Aby boli kampane úspešné, najlepšie je osloviť užívateľov, ktorí sú pripravení nakupovať. S tým súvisí aj to, akých užívateľov vieme osloviť cez reklamný systém Microsoft. Pozrime sa na stručný pohľad na demografiu užívateľov v Microsoft Advertising. Vidíme napríklad, že 49% užívateľov nakúpilo nejaký produkt alebo službu za posledný týždeň.

Demografický prehľad užívateľov Microsoft Advertising

Ďalší prieskum od Microsoftu hovorí, že užívatelia majú pri používaní desktop zariadení až o 52% vyššiu mieru konverzie ako z mobilných zariadení. Vieme to využiť tak, že dáme vyššiu preferenciu pre zobrazovanie reklám na desktop zariadeniach.

Reklamné formáty

Čo sa týka reklamných formátov, tu je dobré sledovať cestu zákazníka a začať s Obrázkovými, Video a CTV formátmi.

Zákazník je najskôr vo fáze spoznávania eshopu, produktu alebo služby a preto je vhodné v tejto fáze mu vizuálne zobraziť rôzne benefity (výhody produktu, výhodu nákupu v eshope a podobne). V tejto fáze sa používajú Reklamy pre publiká (Audience Ads) a to Microsoft CTV reklamy (Microsoft CTV Ads), Microsoft video reklamy (Microsoft Video Ads), Microsoft Obrázkové reklamy (Microsoft Image Ads) a Microsoft Produktové reklamy (Microsoft Product Ads).

Pri rôznych reklamných typoch môžete použiť rôzne cielenie a rôzne bidding stratégie. Môžete si to pozrieť na nasledujúcom obrázku:

Typy reklám a bidding stratégie

Keď už zákazník zvažuje kúpu produktu, vyhľadáva si podrobnejšie informácie na vyhľadávači Bing. V tejto fáze používame Microsoft Reklamy do vyhľadávania (Microsoft Search Ads). Z hľadiska predaja produktov sú najdôležitejšie Produktové reklamy.

Produktové reklamy

Notebook s produktovou reklamou na dámsku červenú kabelku

Pri produktových reklamách ide o oslovenie užívateľov, ktorí vyhľadávajú konkrétne produkty – títo užívatelia sú v záverečnej fáze nakupovania.

V našom regióne (SK, CZ) sa môžme zatiaľ viac sústrediť na výkonnostnú stranu Microsoft Ads a to hlavne cez Textové produktové reklamy a Performance Max kampane.

Nákupné a a Performance Max kampane využívajú množstvo signálov a dát z mnohých sietí a platforiem, aby sa vaše reklamy zobrazili čo najpresnejším užívateľom. Podobne ako pri Google Ads, Shopping a P. Max kampane prinášajú najviac konverzií. Ako doplnok odporúčame používať aj Produktové textové kampane.

Najlepšie je nastaviť Nákupné reklamy aj s dynamických remarketingom a tak cieliť aj na užívateľov, ktorí už boli na vašom eshope, ale nenakúpili. Dynamický remarketing je časť Audience Ads, ktorú môžete používať aj v našom regióne (SK, CZ).

Aktuálne viete cez Microsoft Ads spustiť Nákupné kampane, Smart Nákupné kampane a čoskoro sa budú dať spustiť aj Performance Max kampane.

Vytvorte si Microsoft Ads Performance Max kampane v BlueWinstone a získajte vyšší výkon.

Vytvorte si Microsoft Ads Performance Max kampane v BlueWinstone a získajte vyšší výkon.

Prinášame vám unikátne funkcie, napríklad pokročilé filtrovanie produktov a zabudované scripty, aby ste získali lepšie výsledky a vyšší výkon kampaní.

Čo sa týka inzerovania cez CTV, Gaming, Retail Media – odporúčame mať prehľad aj o týchto možnostiach, aj keď zatiaľ nie sú k dispozícii na našom trhu (SK, CZ). Odporúčame sa pripraviť, je to otázka času kedy tieto možnosti prídu aj k nám. Aj ked to je mimo SK/CZ, budeme to sledovať a viac o tom písať.

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Account manager pre Bluewinston & CSS Shopping in EÚ. Som zodpovedný za najefektívnejší PPC nástroj na vytváranie produktových, textových a Performance Max kampaní v Google vyhľadávaní a Bingu.