Sila MS Audience Ads
V súčasnej digitálnej ére, kedy spoločnosť trávi množstvo svojho súkromného či pracovného času v online prostredí, je efektívna reklama kľúčom k úspechu mnohých podnikov. Aj preto dnes načrtneme tému účinnosti Microsoft Audience Network (MSAN), ktoré ponúka inovatívne riešenia umožňujúce dosiahnuť cielené publikum. Zabezpečuje to práve prostredníctvom využitia pokročilých algoritmov a umelej inteligencie na identifikáciu a oslovenie tých správnych ľudí v správnom čase, čo následne teda vedie k vyššej návratnosti investícií.
Jedným z hlavných nástrojov v rámci tejto siete sú Microsoft Audience Ads. Tie pôsobia ako natívne reklamy zobrazujúce sa na rôznych platformách a zariadeniach spoločnosti Microsoft, pričom na presné zacielenie a doručenie relevantných reklamných správ využívajú pokročilú technológiu a dátové zdroje spoločnosti Microsoft. Sú navrhnuté tak, aby dosiahli kľúčové marketingové ciele, maximalizovali výkonnosť s nulovými poplatkami či oslovili používateľov v prostrediach, v ktorých sa najviac angažujú (tzn. Microsoft produkty a partnerské weby).
TV & video
MS Audience Ads ponúkajú jedinečnú príležitosť osloviť publikum prostredníctvom TV a video reklám. Ide o možnosť zaujať divákov počas streamovania médií a prehliadania webu na pripojených televízoroch, počítačoch, tabletoch či mobilných zariadeniach. Navyše, Microsoft poskytuje exkluzívny prístup k reklamám na Netflixe, ktorý umožňuje inzerentom dosiahnuť vysoko angažované publikum pri sledovaní oceňovaných seriálov a filmov.
Display & natívne reklamy
Zároveň poskytujú možnosť efektívne zapojiť ideálne publikum prostredníctvom personalizovaných natívnych a display reklám. Vďaka využitiu prehliadača Microsoft Edge, platforiem ako MSN, Outlook.com a ďalších služieb spoločnosti Microsoft, je možné zacieliť reklamy tak, aby boli pre online používateľov relevantné a pútavé.
Aplikácie
S MS Audience Ads je možné osloviť aj vysoko aktívnych používateľov PC, ktorí však trávia čas v online obchode Microsoft Store. Tu umiestnené reklamy (Microsoft Store Ads) sú navrhnuté tak, aby efektívne podporili objavovanie inzerovaných produktov a zabezpečili vyššiu mieru interakcie zo strany používateľov.
Vyhľadávanie
V neposlednom rade ponúkajú rôzne formy reklám vo vyhľadávaní, ktoré efektívne zvýšia viditeľnosť značky a produktov.
Multimediálne reklamy zaujmú pozornosť užívateľov veľkými vizuálnymi zobrazeniami, ktoré prezentujú propagovanú značku a produkty na poprednom mieste na pravej lište stránky s výsledkami vyhľadávania.
Produktové reklamy a vertikálne reklamy zase zvýšia viditeľnosť produktov, služieb a ponúk v atraktívnej forme. Navyše sú špeciálne navrhnuté pre rôzne odvetvia (ako zdravotníctvo, cestovanie, automobily…), čo zaručuje ich relevanciu a efektívnosť pre širokú škálu podnikateľských sektorov.
Bing Chat ako konkurencia SERP
Microsoft však zahájil vo svete vyhľadávania tzv. revolúciu, a to so službou Bing Chat, na ktorej používatelia strávia až o 66 % viac času, než na tradičnej stránke s výsledkami vyhľadávania (SERP). Táto zmena umožňuje inzerentom efektívnejšie osloviť a zaujať svoje publikum prostredníctvom MS Audience Ads, čím sa zvyšuje pravdepodobnosť konverzií a angažovanosti. To dokazujú aj doterajšie výsledky, napríklad v prípade produktových reklám, pri ktorých používatelia strávia až o 20 % času viac ako pri tradičnom vyhľadávaní. A teda, aj vďaka tejto inovatívnej technológii sa Microsoft stáva kľúčovým hráčom v optimalizácii vyhľadávacích kampaní.
Optimalizácia
Microsoft Audience Ads ponúkajú množstvo príležitostí na aktiváciu a optimalizáciu kampaní, pričom môžete využiť pracovné zaťaženie a potenciál svojho publika. Dôležitým krokom je zabezpečiť vyhľadávanie a tzv. selekciu publika, čo znamená pravidelné aktualizovanie a triedenie vašich cieľových skupín. Takisto ďalšie dôležité zabezpečenie spočíva v aktivácií shopping účtov v sieti Microsoft Audience Network (MSAN), kedy nastavenie shoppingových kampaní pre Audience Ads pozostáva z nasledujúcich šiestich krokov:
- V aplikácii Microsoft Advertising online kliknite na „Vytvoriť kampaň“.
- Zvoľte cieľ kampane: „Predávajte produkty z katalógu“.
- Vyberte podtyp kampane „Štandardné nakupovanie“.
- Vyberte sieť publika.
- Zadajte názov kampane a denný rozpočet.
- Nastavte cielenie na publikum (napríklad Dynamický remarketing…)
Tieto kroky zaručene pomôžu efektívne aktivovať a optimalizovať Microsoft Audience Ads kampane, čím sa samozrejme zvýši aj ich výkon a dosiahnu lepšie výsledky.
Záver
Microsoft Audience Ads sa pre inzerentov, ktorí chcú maximalizovať svoj dosah a efektivitu marketingových kampaní, javia v rámci MSAN ako mocný nástroj. Ponúkajú široké možnosti, vrátane vyhľadávania, display a natívnych reklám, CTV a video reklám, ako aj nákupných kampaní. So službou ako Bing Chat a špeciálnymi formátmi reklám zvyšujú angažovanosť a konverzie, čo správnym nastavením a optimalizáciou vedie k lepším obchodným výsledkom a zvýšeniu návratnosti investícií. A aj preto platí, že investícia do Microsoft Audience Ads je investíciou do budúcnosti aj vášho podnikania.