Monitorujte výkon vstupných stránok reklám v Nákupoch

Prichádza na váš web vďaka reklame mnoho ľudí, no len málo z nich sa zdrží dlhšie či vykoná nákup/konverziu? Príčin môže byť mnoho. Zlá formulácia reklamy, nevhodné cielenie… Ale aj neatraktívna alebo neaktuálna vstupná stránka. Najnovšie jej výkon môžete monitorovať aj pre reklamy v Nákupoch.

Doposiaľ ste mohli získavať prehľad o tom, ako sa správa vaša vstupná stránka v klasických typoch reklám. Medzi ďalšie z nedávnych aktualizácii Google Ads však patrí aj monitorovanie výkonu vstupnej stránky reklám v Nákupoch. Na základe tohto nového prehľadu budete mať možnosť vyhodnotiť atraktivitu vstupnej stránky vašej reklamy. Tak zistíte, ktoré vstupné stránky generujú najviac konverzií/obratov, či ktoré potrebujú nejakú starostlivosť kvôli ich neuspokojivému výkonu.

Výkon budete môcť vyhodnocovať na základe týchto zbieraných údajov:

  • Kliky
  • Impresie
  • Mieru prekliku (CTR)
  • Priemernú cenu za klik (CPC)
  • Cenu
  • Mieru konverzie a konverzie

Dojem, ktorý vaša vstupná stránka zanechá a ako sa ľudia po jej navštívení správajú, je dôležitým ukazovateľom pre celkovú efektivitu vašej inzercie. Môže vám vypovedať o tom, či vaša stránka nie je nejakým spôsobom poškodená (napr. nefungujúci odkaz na vykonanie nákupu), alebo či nie je neatraktívna pre návštevníkov (napr. chaotický dizajn). Jej výkonu by ste preto určite mali venovať dostatočnú pozornosť.

Zistili ste, že na vašu stránku prichádza množstvo ľudí, no len málo z nich pokračuje ďalej? Evidujete nízku mieru konverzie?

Zistite, kde môže byť problém a ako ho riešiť v našom blogu

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Konzultant pre online obchod a marketing. Držiteľ všetkých certifikácií Google Ads. Account Manager pre BlueWinston a Shopping in EU. CSS hrdina. Gamer.