Microsoft Audience Network (MSAN) je inovatívna platforma zobrazovanej reklamy od spoločnosti Microsoft. Prináša revolučné možnosti pri tvorení reklamných kampaní v sieti Microsoft, ktorá zahŕňa Microsoft Edge, Outlook a MSN. Táto sieť umožňuje reklamným inzerentom efektívne a presne osloviť požadovanú cieľovú skupinu.
Vďaka schopnosti MSAN inzerovať na viacerých zariadeniach a platformách umožňuje precízne zacieliť na publikum. Vychádza z ich záujmov, správania a demografických údajov.
Inzercia v Microsoft Ads a MSAN
Sieť Microsoft Audience Network je tvorená z reklám vo vyhľadávaní a reklám pre publikum. Reklama vo vyhľadávaní zobrazuje reklamy, ktoré sa najlepšie zhodujú so zadaným kľúčovým slovom. Zatiaľ čo reklama pre publikum zobrazuje najlepšie reklamy pre jednotlivcov.
MSAN ponúka niekoľko druhov formátov reklamy:
obrázok
video
informačný kanál
Výhody Microsoft Audience Network
Spomínaná platforma MSAN ponúka mnoho spôsobov vytvárania reklamných kampaní. Umožňuje integrovať už existujúce reklamy zo sociálnych sietí, ako je Facebook, Instagram, Pinterest alebo z internetových prehliadačov, ako je Google. Inzerenti sa tiež môžu zamerať na tvorbu úplne novej kampane.
Microsoft Audience Network je najjednoduchšia cesta, ako rozšíriť dosah spustenej reklamnej kampane. Svoje publikum nájdete aj na stránkach, ktoré tvoria sieť MSAN, ako je napríklad Outlook.com a Microsoft Edge. Ponúka tak množstvo možností a príležitostí kde zacieliť na cieľovú skupinu.
MSAN ponúka širokú paletu nástrojov pre tvorcov. Spolupráca s knižnicou Shutterstock poskytuje inzerentom prístup k databáze 300 miliónov obrázkov. Obsahuje nástroje so zabudovanými inteligentnými efektmi, ktoré okrem efektov ponúkajú aj možnosť orezania obrázkov. Veľkou výhodou je možnosť merania výkonu reklám. Prepracované analytické nástroje umožňujú inzerentom sledovať účinnosť svojich kampaní. Môžu analyzovať správanie používateľov a optimalizovať stratégie pre maximálnu návratnosť.
Cena za inzerciu
Inzerenti si môžu vybrať z cenových ponúk – cena za kliknutie (CPC), cena za zobrazenie (CPV) alebo cena za tisíc zobrazení (CPM). Záleží, ktorý typ cien vyhovuje cieľom a požiadavkám ich kampane. Ponuka predstavuje maximálnu cenu, ktorú sú inzerenti schopní zaplatiť za inzerciu.
Záver
Čo to všetko znamená? Platforma Microsoft Audience Network je všestranný nástroj, ktorý je navyše cenovo dostupný. Ponúka široké spektrum možností, ako zacieliť na požadované publikum v digitálnom reklamnom svete. So svojimi benefitmi je nepostrádateľným pomocníkom pre úspešnú realizáciu online marketingovej kampane. Ak vás táto platforma nadchla rovnako ako nás odporúčame si prečítať článok „10 dôvodov, prečo je Microsoft Audience Network nevyhnutnosťou” od spoločnosti Microsoft.