Nové anotácie v Google Shopping Ads, ktoré prinesú lepší traffic

Google sa neustále snaží zlepšovať svoje služby. Či už je to upravovaním starých funkcionalít, alebo pridávaním úplne nových. Tentokrát si posvietili na merchantov, ktorí využívajú Shoppingové kampane.

Nové anotácie v Shopping reklamách

Okrem anotácií, ktoré už v Nákupných reklamách už môžete použiť, pridal Google dve ďalšie. Ide o Free shipping a Fast shipping, teda dodanie zadarmo a rýchle dodanie. Kedy sa tieto dve anotácie môžu použiť?

  • free shipping – toto je celkom jednoznačné. Anotáciu pre “dodanie zadarmo” môžete použiť vtedy, keď obchodník posiela produkt bez účtovania akýchkoľvek poplatkov. Platí aj prípad, ak nakúpite nad určitú čiastku a poštovné je zadarmo až potom

  • fast shipping – tu by to potrebovalo vysvetlenie, pretože každý si rýchle dodanie predstavuje inak. Definícia od Google je však jednoznačná: dodanie tovaru maximálne do 3 pracovných dní, to platí od podania objednávky, teda zahŕňa aj jej spracovanie a odoslanie.

Anotácie vo vyhľadávaní

Aké sú požiadavky na použitie nových anotácií?

Toto je zoznam všetkých požiadaviek, ktoré musíte ako merchant splniť ak chcete využívať nové anotácie:

  • aktívne Merchant Centrum s vloženými produktami
  • aktívne meranie konverzií v Google Ads účte
  • produkty v Merchant Centre, ktoré sú označené s rýchlym dodaním a dodaním zadarmo
  • nastavené dodanie na úrovni účtu ako zadarmo a rýchle
  • atribúty vo feede shipping_label a transit_time_label
  • cieľové, alebo informačné stránky o dodaní zadarmo a rýchlo spolu s informáciou v platbe
  • predávať v Amerike

Nové anotácie zatiaľ len za veľkou mlákou a prečo sa na ne pripraviť?

Presne tak. Ide o možnosť, ktorú zatiaľ využívajú len Američania. Zatiaľ sa nevie, kedy prídu aj do našich končín, ale je dobré byť vopred pripravený.

Ak sa rýchlo prispôsobíte novinkám, získate tak veľký náskok od konkurencie, ktorá sa možno zmobilizuje omnoho neskôr. Navyše dodanie rýchlo a zadarmo je neuveriteľné UPS (unique selling proposition), ktoré vám pomôžu získať nových zákazníkov, ktorí by možno skončili u konkurencie nebyť vašeho rýchleho prispôsobenia.

Rezervujte si
20 minutový hovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si telefonický rozhovor s jedným z našich správcov účtov.

NAPLÁNUJTE SI DEMO

About the Author:

Account Manager a začínajúci PPC špecialista v BlueWinston. Rada sa dozvedám o najnovších informáciách v elektronickom obchode a službe Google Ads.