Novinky a aktualizácie Microsoft Ads

Microsoft Ads je napredujúca inzertná platforma, ktorá prináša množstvo skvelých noviniek a vylepšení. Ponúka širokú škálu cieľových možností a nástrojov na presné cielenie reklám, kedy s neustálym vývojom algoritmov a technológií je schopná zabezpečiť efektívne a výnosné kampane pre svojich klientov. S podporou Microsoftu a jeho bohatých dátových zdrojov je táto platforma schopná poskytnúť reklamným kampaniam silný základ a konkurenčnú výhodu. Okrem toho Microsoft Ads svoje nástroje a funkcie pravidelne aktualizuje, o čom si aj dnes povieme o čosi viac.

Microsoft Ads garantuje 3 príležitosti pre lepšiu efektivitu vašich reklamných kampaní:

  • EŠTE ZAUJÍMAVEJŠIE REKLAMY
    Tvorba reklám, ktoré sú prirodzené a relevantné.

  • HODNOTNEJŠIE PUBLIKUM
    Možnosť dostať sa k jedinečnému publiku na celej sieti Microsoft.

  • LEPŠIE VÝSLEDKY S MENŠÍM ÚSILÍM
    Dostupnosť užitočných a vysoko-výkonných nástrojov.

P. Max kampane

Microsoft Ads predstavuje Performance Max kampaň, ako typ kampane, ktorá pre získanie konverzii naplno využíva potenciál automatizácie Microsoftu. Vami navrhnutá stratégia s vymedzenými cieľmi či prostriedkami je realizovaná prostredníctvom umelej inteligencie Microsoft Ads, ktorá vám podľa vašich konkrétnych predstáv a želaní vytvorí a následne optimalizuje reklamy na všetkých sieťach tejto inzertnej plochy. Okrem odporúčaní s využitím AI, zabezpečuje aj jej automatizované ponuky či rôznorodú formátovosť či umiestnenie, predikuje cielenie reklamy a uvádza jej signály publika.

Predpovedané funkcionality PMax v Microsoft Ads

Ako sme spomínali MAds svoje nástroje neustále aktualizuje, pričom pridáva mnohé nové funkcie, ktorú maximalizujú výkon kampaní. Na rok 2024, Microsoft Advertising do svojich plánov zahrnul niekoľko rozšírených schopností kampaní, ktoré bude implementovať v kvartálnom rozmedzí.

P.Max možnosti v priebehu roku 2024 uvedené v tabuľke

Podľa uvedenej tabuľky je zrejmé, že k P.Max reklamám pôsobiacich v rôznych médiách sa v najbližšom období pridá rozšírenie URL adries o feedy stránok, tým bude MAds schopný overiť indexáciu všetkých relevantných stránok a rozhodnúť v prvom rade o tom, kedy zobraziť reklamy a teda aj o tom, kam na vašom webe má smerovať návštevníkov. Ďalšími, v dohľadnej dobe pridanými funkciami, bude napríklad možnosť určenia pravidiel hodnoty konverzie, možnosť vylúčenia značiek na úrovni kampane, možnosť blokovania automaticky generovaných textových prvkov či možnosť automatizovaného CTA atď. V období letných mesiacov Mads plánuje implikáciu možnosti vylúčenia publika, ktoré nie je záujemcom o vaše reklamné kampane. To znamená, že vám bude vedieť umožniť presne zacieliť svoje cieľové publikum, a teda zabezpečiť, že nebudete zbytočne vynakladať vaše finančné prostriedky.

Netflix – partner Microsoft Ads

Microsoft prednedávnom uviedol, že uzavrel partnerstvo so spoločnosťou Netflix, ktoré spočíva v podpore jej reklamných potrieb pre určitú verziu tohto produktu. Napriek tomu, že základné predplatné naďalej zostáva bez reklám, naskytá sa možnosť efektívnej efektívnej inzercie v lacnejšej predplatenej verzii Netflixu. Táto verzia, ktorá do prehrávania filmov zaraďuje reklamy, pôsobí zatiaľ len na určitých trhoch, no jej rozšírenie je určite plánované.

Ako zvýšiť dosah v P. MAx?

Za jedným z odporúčaní, ako na lepšie a efektívne reklamy, sa skrýva práve rozšírenie pomocou obrázku. MAds vám prostredníctvom použitia vhodného obrázku vo vašich reklamách dokáže zabezpečiť zvýšenie angažovanosti. Je dôležité vybrať správny obrázok, a teda taký, s ktorým sa vaše publikum dokáže stotožniť. Totižto zároveň vkladaním obrázkov do vašich vyhľadávacích kampaní pre publikum, rozšírite dosah daných reklám na vplyvné miesta vyžadujúce obrázky. Zároveň s týmto väčším rozsahom reklám vo výsledkoch vyhľadávania vyniknete medzi konkurenciou, čo znamená, že prilákate aj množstvo pozornosti. Takýmto spôsobom môžete prostredníctvom reklám svoj dosah, či povedomie o značke zvýšiť až na 32 rôznych trhoch.

Ďalším odporúčaným faktorom, ktorý je potrebné prehodnotiť v rámci efektívnosti kampane, je voľba rozpočtu. Mnoho kampaní má nastavený limitovaný rozpočet, s ktorým však premeškáva príležitosti kliknutí či konverzií, zároveň vstupuje do rizika straty podielu impresií, čím poskytuje priestor konkurenčným reklamám. MAds vám ponúka vizuálny prístrojový panel, ktorý zobrazuje všetky podrobnosti o rozpočte (nastavenia rozpočtu, trendy výkonnosti na základe rozpočtu) a výdavkoch (trendy a odporúčanie so zreteľom na výdavky) v jednom. Dôležité je identifikovať, prehodnotiť a stanoviť si priority kampaní s obmedzeným rozpočtom, a vzhľadom na to podniknúť kroky ako zvýšenie/prerozdelenie rozpočtu s možnosťou zachovania nepretržitej prevádzky reklamy, implementovanie reklamných plánov, či zvažovanie zdieľaných rozpočtov, ktoré vás dostanú k zvýšeniu dosahu kampane.

Záver

S novými nástrojmi a funkciami sa ponúka ešte väčšia kontrola nad kampaniami a ich úspechom. Tieto inovácie prispievajú k efektívnej a konkurencieschopnej online reklamnej stratégii. Microsoft Ads sa totižto stáva stále atraktívnejšou alternatívou k Google Ads, poskytujúc viac možností a príležitostí pre rast podnikania. Pre marketérov je dôležité udržiavať sa v obraze s týmito zmenami a využívať ich plný potenciál pre zabezpečenie úspechu svojich kampaní.

Získajte reklamu na svoje produkty s BlueWinston

Každé jedno riešenie a funkcia sú vynikajúce, ale všetky spolu vám poskytujú výkonnú platformu na propagáciu produktov, ktorá dosahuje skvelé výsledky a prináša obrovské úspory času a nákladov!

Prejdi na domovskú stránku

About the Author: