Odporúčané stĺpce ako novinka vo vašom Google Ads účte

Pri vedení rôznych kampaní môžete jednoducho stratiť prehľad o tom, ktoré stĺpce v Google Ads reportoch máte a využívate ich. Google preto predstavil novinku, odporúčané stĺpce, vďaka ktorým vo svojom profile uvidíte zvýraznené stĺpce, ktoré napomôžu spravovaniu vašej kampane.

Odporúčané stĺpce boli predstavené koncom marca a už teraz sú funkčné vo všetkých účtoch Google Ads. Táto funkcia slúži na to, aby navrhovala stĺpce, ktoré by ste mali používať s cieľom napomôcť vašej kampani. Tieto stĺpce vychádzajú z konkrétnych nastavení vašej kampane a účtu.

Google ukazuje fungovanie odporúčaných stĺpcov na nastavení automatizácie cenových ponúk. V prípade tohto nastavenia sa vám objaví odporúčaný stĺpec „Typ stratégie ponúk“. Uvoľní sa tým priestor doteraz povinného stĺpca s rovnakým názvom.

Je na vás, či sa ho rozhodnete využiť a stĺpec si pridáte ako trvalý, alebo ho budete ignorovať. Alternatívne môžete toto odporúčanie zakázať pred ďalším zobrazením. Rozhodnutie je na vás.

Odporúčané stĺpce spoznáte podľa modrého podčiarknutia. Ako používatelia máte možnosť zvoliť si, či chcete funkciu ponechať zapnutú, alebo ju vypnúť. Predvolene bude zapnutá. My ju odporúčame nechať zapnutú, nakoľko vám môže uľahčiť prácu a najmä spravovanie vašich kampaní.

Ponechaním tejto funkcie môžete jednoducho monitorovať, či sú zapnuté všetky stĺpce potrebné pre vašu prácu v Google Ads.

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author: