Oslovte ľudí cez špeciálne znaky v DSA reklamách

Ako isto viete, DSA reklamy majú svoje výhody a nevýhody, ale aj svoje špecifiká. Výhody DSA reklám sa prejavia hlavne vtedy, ak máte na danej podstránke kvalitný obsah, na základe ktorého môže Google rozhodovať, kedy zobrazí reklamu – vtedy Google zobrazí DSA reklamu na relevantnejšie výrazy.

Výhodou DSA je to, že môžete inzerovať na produkty, ktoré sa cez bežné vyhľadávacie kampane inzerovať nedajú, lebo nemajú ani jedno eligible kľúčové slovo. Niekoľko tipov, ako tvoriť DSA kampane cez BlueWinston nájdete tu. Ďalšou výhodou je to, že dĺžka nadpisu môže byť dlhšia, niekedy aj 40 znakov. Pri bežných kampaniach je to maximálne 30 znakov.

Nevýhodou je, že môžete ovplyvniť len popis reklamy a tiež je potrebné sledovať a čistiť vyhľadávané výrazy v Google Ads.

Ak sa chcete odlíšiť od konkurencie v Google vyhľadávaní, môžete v textových reklamách použiť špeciálne znaky (v bežných textových reklamách, ale aj v DSA). Môžete použiť tieto špeciálne znaky:

® $ # % @ ( ) = + / & Ɛ ™ © ? ! ¡ – – — * : “ ” » « =)

Všetky dostupné špeciálne znaky, ktoré môžete použiť nájdete na tomto linku.

 

Smajlíci (emojis) v DSA reklamách – zvýšte %CTR

V DSA môžete použiť aj smajlíkov (emojis). Dokonca aj v nadpise reklamy! Môžete vložiť smajlíkov do názvu produktu (title) na eshope a Google odtiaľ použije smajlíkov. Môžete použíť smajlíkov napríklad z tohto zoznamu https://www.emojicopy.com/

😀😃😄😁😆😅😂🤣😊😇🙂🙃😉😌😍😘🤨🤗🤔🤭🤫😲👏🤝👍👎👊✌👌👋

Daný špeciálny znak by sa mal hodiť do kontextu danej reklamy. Napríklad takto:

 

 

 

V tomto prípade vidíme, že smajlík je v kóde, ale zároveň nie je viditeľný na porovnávači cien:

 

Výsledok? Reklamy so špeciálnymi znakmi zvyšujú CTR reklamy.

V prípade bežných produktových kampaní, špeciálne znaky v reklamách zvyšujú nielen CTR, ale aj skóre kvality kľúčových slov a znižujú cenu za preklik.

 

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Account manager pre Bluewinston & CSS Shopping in EÚ. Som zodpovedný za najefektívnejší PPC nástroj na vytváranie produktových, textových a Performance Max kampaní v Google vyhľadávaní a Bingu.