Posilnite svoj biznis – Microsoft Advertising ekosystém

V súčasnosti má ekosystém Microsoft Advertising viac ako 1 500 vydavateľov. Operačný systém Windows pre PC tvorí 73 % trhu a to začína 1 miliarda používateľov.

Obrázok obsahuje celkové zloženie ekosystému Microsoft Advertising.

Majú rastúcich a robustných prémiových partnerov pre video a CTV siete, ako sú Netflix, MAXS a Roku, a redefinujú maloobchodných médií a partnerov pre reklamu vo vyhľadávaní v maloobchodnom mediálnom priestore, ako sú Kohl’s a Sephora. Na vyhľadávanie majú partnerstvá na celom internete od SNAP cez Baidu až po DuckDuckGo.

Microsoft Copilot

Copilot je už implementovaný do mnohých produktov spoločnosti Microsoft a prináša nové možnosti poháňané AI. Microsoft to nazýva „vaším každodenným spoločníkom AI, ktorý vám pomôže byť produktívnejší, kreatívnejší a viac spojený s ľuďmi a vecami okolo vás“.

Generatívna AI v Microsoft Advertising vám môže pomôcť s:

  1. Výkon, efektívnosť a rozšírená kreativita → rozšírte svoju kapacitu a schopnosti 2.
  2. Príťažlivejšie skúsenosti spotrebiteľov → spojte sa so spotrebiteľmi zmysluplnými spôsobmi
  3. Nové a rozšírené oblasti → oslovte kvalitnejšie publikum

AI v akcii pre reklamu

Microsoft robí výskum v oblasti AI už tri desaťročia a v súčasnosti prináša množstvo zmien do online reklamy. Napríklad AIovplyvňuje algoritmy na dosiahnutie cieľov online kampaní, ako je ROAS alebo konverzie alebo CZA.

Na obrázku je herečka z Oscarov, má na sebe čierne šaty. Šaty sú označené štvorcom, aby ich AI vedela vyhľadať v online obchode. Následne je na pravej strane výsledok vyhľadávania, niekoľko podobných čiernych šiat, ktoré sú dostupné online.

Copilot AI je už schopný vizuálne vyhľadávať obrázky. Bude analyzovať obrázok (ľavá strana obrazovky) a identifikovať jeho kľúčové vlastnosti, ako je farba, tvar a štýl. Tieto informácie potom použije na nájdenie podobných šiat, ktoré je možné zakúpiť online (pravá strana obrazovky).

Čo to znamená pre inzerentov?

  • Zvýšený predaj ponúkaním podobných produktov, ktoré sú trendové
  • Efektívne zobrazovanie zásob, čo môže viesť k lepšej viditeľnosti produktov a potenciálne zvýšeniu predaja.

Deterministické dátové body

Microsoft skombinoval vyhľadávaciu aktivitu z vyhľadávania Bing, záujem z ekosystému Microsoft, profilové údaje z LinkedIn, históriu nákupov, demografické údaje a mnohé ďalšie. Zobrali všetky tieto miliardy údajových bodov s povolením a skombinovali ich spôsobom, ktorý je v súlade so súkromím. Potom aplikujú strojové učenie, aby ste mohli vyvinúť nové segmenty publika a použiť ich na oslovenie správneho používateľa, čo znamená lepšie zacielenie vašich reklám, väčšiu relevanciu a návratnosť investícií.

Dosahujte výsledky pomocou Performance Max v službe Microsoft Advertising

Používanie umelej inteligencie a automatizácie spoločnosti Microsoft vrátane Copila vám môže pomôcť zbaviť sa kľúčových slov, obmedziť dohady a zacieliť na ideálne publikum na základe ich internetu.

Ako môžem optimalizovať svoju reklamu pre Copilot?

Na obrázku sú znázornené výsledky vyhľadávania pomocou AI. V bielych poliach screeny chatu s Copilotom.

Keď optimalizujete svoj obsah pre stránky s výsledkami vyhľadávacieho nástroja (SERP), súčasne optimalizujete aj pre Copilota od spoločnosti Microsoft. Copilot tiež akceptuje rôzne typy reklám vrátane textových reklám, reklám založených na informačnom kanáli (ako sú nákupné kampane, reklamy na cestovanie, plavby a kreditné karty) a multimediálne reklamy.

Copilot a Performance MAX

Ak chcete optimalizovať svoje kampane s maximálnym výkonom (PMAX), zoskupte svoje prostriedky podľa spoločnej témy alebo cieľa. Spustenie viacerých menších kampaní PMAX vám môže poskytnúť lepšiu kontrolu nad rozpočtami a cenovými ponukami pre rôzne produkty. Ak používate Google Ads, môžete jednoducho importovať svoje PMAX kampane na inú platformu, ak máte nastavené sledovanie konverzií. Vďaka tomu je prechod hladký a efektívny.

Na obrázku je zozonam, čo všetko potrebujeme ak chceme optimalizovať svoje Performance Max kampane

Zhrnutie

Reklamný ekosystém spoločnosti Microsoft rastie a vyvíja sa vďaka AI a strategickým partnerstvám. Majú obrovský dosah, spájajú sa s viac ako 1 500 vydavateľmi, a keďže počítače so systémom Windows pokrývajú 73 % trhu, dotýkajú sa približne 1 miliardy používateľov. Sú v partnerstve s veľkými menami ako Netflix MAXS, Roku, Kohl’s, Sephora, SNAP, Baidu a DuckDuckGo.

Microsoft Copilot mení hru a využíva AI na zvýšenie produktivity a kreativity v rámci svojich produktov. Pomáha zlepšiť výkonnosť, zaujať spotrebiteľov a osloviť širšie publikum. Jednou skvelou funkciou je vizuálne vyhľadávanie Copilot, ktoré analyzuje obrázky s cieľom nájsť podobné produkty, čo pomáha inzerentom zvýšiť predaj a viditeľnosť.

Microsoft tiež kombinuje údaje z vyhľadávacích aktivít, profilov LinkedIn, histórie nákupov a demografických údajov. Tieto údaje používajú so strojovým učením na vytváranie lepšie zacielených reklám. Kampane s maximálnym výkonom ťažia z tohto prístupu založeného na AI optimalizáciou zacielenia a znížením dohadov. Navyše, ak používate Google Ads, môžete ich jednoducho integrovať. Optimalizácia stránok s výsledkami vyhľadávacieho nástroja (SERP) funguje aj pre Copilot, čím sa zvyšuje relevancia reklamy a návratnosť investícií. Celkovo Copilot a podobné nástroje AI výrazne zefektívňujú správu kampaní a zapájanie používateľov.

Book a quick 20 minute call

Want to learn more about automating product campaigns? Schedule a 1-to-1 call with one of our account managers.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author: