Povinné súbežné sledovanie kampaní sa rozširuje

S aktualizáciami Google Reklám sa v poslednom období pretrhlo vrece. Po rušení priemernej pozície, predstavení odporúčaných stĺpcov a rôznych aktualizáciách pre zvýšenie rýchlosti načítania vstupnej stránky, prišlo na rad súbežné sledovanie kampaní. Táto funkcia bola dostupná už v minulom roku, no teraz je pripravená zvýšiť výkonnosť vašich kampaní aj v Obsahovej sieti.

Súbežné sledovanie zvyšuje výkonnosť a efektivitu vašich reklám. Vaši potenciálni zákazníci sú z reklamy presmerovaní na vstupnú stránku, zatiaľ čo sledovanie kliknutí prebieha na pozadí. Vstupná stránka sa teda načíta rýchlejšie, čo znižuje počet stratených návštev. A keďže sa tie návštevy nestratia, môže to viesť aj ku vyššej miere konverzií.

Od konca októbra 2019 bolo súbežné sledovanie kampaní povinnou funkciou iba pre kampane vo Vyhľadávaní alebo v Nákupoch. V roku 2019 mala byť funkcia rozšírená aj na kampane v Obsahovej sieti a Videokampane. Od 1. mája 2019 ju bude možné využívať na kampaniach v Obsahovej sieti a od konca júla bude povinná. Dátum spustenia tejto funkcie pre videokampane ešte nie je známy, no malo by to byť stále v priebehu tohto roka.

Pokiaľ sledujete počet kliknutí na vašu reklamu, alebo si ich nechávate sledovať externým odborníkom, overte si, či je používaný systém kompatibilný so súbežným sledovaním. Tá sa môže líšiť a závisieť na konkrétnych funkciách. Taktiež sa uistite, že súbežnému sledovaniu dostatočne rozumiete, nakoľko funkcia súbežného sledovania bude o chvíľu povinná pre všetky typy kampaní.

Zabezpečte si produktovú reklamu s BlueWinston

Každé jedno osobitné riešenie a funkcia sú vynikajúce, no spolu vám poskytujú výkonnú platformu na produktové reklamy, ktorá vám nielenže pomôže dosiahnuť skvelé výsledky, ale aj výrazne ušetrí čas a náklady!

Prejdi na domovskú stránku

About the Author: