Prečo každý predajca pociťuje 20% zľavu Google CSS partnera inak?

Keď pri tvorbe Google reklám v Nákupoch prepnete Obchodnícke centrum Google z Google Shopping CSS na Google Partner CSS, získate zľavu až 20% na ponuky v podobe výhody oproti tým, čo inzerujú cez Google Shopping CSS. U niektorých predajcov sa táto zľava prejaví ihneď, u iných až po určitom čase – od čoho tento efekt závisí?

Na pokutovanie za monopolné správanie sa na trhu reagoval Google spustením programu Google Partner CSS. Porovnávače cien, ktoré sú Google CSS partnermi môžu udeľovať až 20% zľavu na inzerciu v Nákupoch. Ak túto zľavu využijete, pri zachovaní rovnakých výdavkov na reklamu získate väčší objem zobrazení a klikov. Naopak pri znížení výdavkov, môžete ušetriť na reklame a získať viac na obratoch.

Prečítajte si viac o možnosti až 20% zľavy na inzerciu vašich produktov v Nákupoch Google a jej výhodách tu!

Čo sa stane ak využijete až 20% zľavu od Google CSS partnera?

Využitím zľavy pri aktuálnych nastaveniach kampane v Nákupoch pocítite zlepšenie výkonu, ako keby ste zodvihli ponuky o 25%. Zvýši sa objem zobrazení vašej reklamy v Nákupoch, respektíve jej zobrazenie na lukratívnejších miestach, a kliknutia na reklamu.

Pre každého môže byť tento efekt iný

Ako môžete vidieť na grafe, efekt využitej zľavy záleží od toho, kde sa na krivke nachádzate. Pokiaľ sú vaše ponuky optimálne, bude pre vás tento až 25% nárast najciteľnejší. Naopak, ak sú vaše ponuky príliš nízke alebo príliš vysoké, zmenu pocítite minimálne. Čo môžete v takom prípade spraviť?

Príliš nízke ponuky

Pokiaľ sa nachádzate na ľavej strane grafu znamená to, že vaše ponuky sú príliš nízke na konkurenčné prostredie, v ktorom sa nachádzate. (V prípade inteligentných ponúk je CPA príliš nízke alebo ROAS príliš vysoké.) V takej situácii vám nemusí pomôcť ani uplatnenie zľavy od Google CSS partnera. Aby ste sa dokázali vyrovnať konkurentom, bude okrem uplatnenia zľavy potrebné aj mierne zodvihnutie vašich CPC ponúk (respektíve zvýšenie CPA alebo zníženie ROAS pri inteligentných ponukách).

Príliš vysoké ponuky

Naopak, pokiaľ sa nachádzate viac napravo, vaše ponuky sú s najväčšou pravdepodobnosťou príliš vysoké a dopad zľavy od Google CSS partnera taktiež nebude moc citeľný. Preto odporúčame popri využívaní zľavy zároveň jemne znížiť vaše CPC ponuky (respektíve znížiť CPA alebo zvýšiť ROAS pri inteligentných ponukách). Tak pocítite dostatočný efekt zľavy na výkon vašich reklám. Pokiaľ tieto ponuky, respektíve ciele, neupravíte, pocítite zvýšené výdavky, ktoré sa však nebudú reflektovať vo výkone reklamy.

Využite zľavu a zlepšite výkon vašich reklám ešte dnes

V tomto blogu sme si ukázali, že využitie zľavy Google CSS partnera môže mať na každého obchodníka iný dopad. Avšak v každom prípade je tento dopad pozitívny a pomôže vám zodvihnúť objem zobrazení vašich reklám v Nákupoch. Prečo teda nevyužiť zľavu ešte dnes?

Prečítajte si viac o tom, ako využiť až 20% zľavu na ponuky v Nákupoch, na webe https://css.shoppingin.eu/sk/ a zistite, ako ju môžete uplatniť bez akejkoľvek viazanosti a poplatkov ešte dnes. Shopping in EU je jedným z najväčších Google CSS partnerov v CEE (Stredná a Východná Európa), ktorému dôverujú stovky obchodníkov a agentúr, ktoré sa už túto zľavu rozhodli využiť aby zlepšili výkon svojich reklám a aj svoje obraty.

 

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author: