Priemerná pozícia skončila 30. septembra

Nedávno sme vás informovali, že Google v priebehu roka odstráni Priemernú pozíciu a nahradí ju novými metrikami. Z Google Ads sa odstránila 30. septembra 2019.

Priemerná pozícia bude nahradená dvomi metrikami, o ktorých sme informovali v našom staršom bloguPercento zobrazení celkom navrchu a Percento zobrazení navrchu. Podľa Google by tieto nové metriky mali byť viac smerodajné, pretože budú zohľadňovať iba skutočné umiestnenie vašich reklám vo vyhľadávaní.

Zmena sa dotkne všetkých oblastí využívajúcich priemernú pozíciu. Z niektorých funkcií bude odstránená, iné budú v súvislosti s odstránením priemernej pozície úplne deaktivované. Jedná sa o tieto pozície:

  • Pravidlá používajúce priemernú pozíciu
  • Vlastné stĺpce používajúce priemernú pozíciu
  • Uložené prehľady filtrované podľa priemernej pozície
  • Uložené filtre s priemernou pozíciou

Pokiaľ v Google Ads používate skripty pracujúce s priemernou pozíciou, skontrolujte správnosť ich fungovania.

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Konzultant pre online obchod a marketing. Držiteľ všetkých certifikácií Google Ads. Account Manager pre BlueWinston a Shopping in EU. CSS hrdina. Gamer.