Produktová inzercia – prineste svoje produkty bližšie ku publiku!

Každý predajca chce v konkurencii zvýrazniť svoj produkt, zdôrazniť jeho benefity a ukázať ho čo najviac ľuďom – s cieľom presvedčiť ich, aby si ho kúpili. Produktová inzercia je umiestnenie vášho produktu na rôzne tomu venované a spoplatnené miesta, tak aby ste informovali ľudí a získali ich záujem.

Vďaka internetu máme ďalšie miesto s rôznymi spôsobmi a možnosťami ako dostať produktové reklamy na nový level. Teraz môžete inzerovať na rôznych platformách, ako sú sociálne siete alebo vyhľadávače. Každý z nich vám dovolí vytvoriť a prispôsobiť vašu vlastnú produktovú reklamu. Internet má niekoľko výhod, pre ktoré by ste z neho mali spraviť prioritnú doménu vašej inzercie.

Jedna z platforiem, Google, vám umožní umiestňovať produkty priamo vo svojom vyhľadávaní alebo na rôznych webstránkach. Zobrazia sa, keď používateľ bude vyhľadávať frázu podobnú kľúčovému slovu vo vašej reklame. Takéto online produktové reklamy majú niekoľko výhod – sú flexibilné, lacnejšie, jednoducho merateľné a môžete ich zastaviť kedykoľvek sa vám zachce.

Produktová inzercia je skvelým spôsobom ako sa spojiť s potenciálnymi zákazníkmi. Nielenže budete propagovať svoj inventár, ale taktiež prilákate nových zákazníkov na vašu webstránku, kde budú môcť nájsť ešte viac produktov.

Ľudia hľadajú takto produkty v Google Search

Barum Bravuris 5HM 195/60 R15 88H in Google Search

Searching for Barum Bravuris 5HM 195/60 R15 88H

 

 

 

Vy ich môžete osloviť s presne cielenou reklamou na daný produkt

 

 

 

 

 

A po kliknutí na danú reklamu sa zákazník presmeruje priamo na produktovú stránku

 

O autorovi/autorke:

Martin Jančo
Account manager pre Bluewinston & CSS Shopping in EÚ. Som zodpovedný za najefektívnejší PPC nástroj na vytváranie produktových, textových a inteligentných kampaní v Nákupoch vo Vyhľadávaní Google.