Reklamy Google iba na volanie sa tiež dočkali aktualizácií

V minulosti sme vás informovali o aktualizáciách Google, ktoré priniesli rozsiahlejší priestor pre Responzívne reklamy a Dynamické reklamy vo vyhľadávaní. Týmto typom reklám pribudli nové prvky a taktiež rozsiahlejší limit pre znaky. Google na tieto aktualizácie nadviazalo a aplikovalo ich aj do reklám iba na volanie.

Reklamy iba na volanie (tiež Call-Only Ads) boli spoločnosťou Google navrhnuté tak, aby podnietili vašich potenciálnych zákazníkov zavolať do vašej firmy. Tieto reklamy používajú telefónne čísla, ktoré vy používate vo svojich rozšíreniach o telefonické funkcie a je možné ich využívať iba na zariadeniach, z ktorých sa dá telefonovať. Kliknutím na reklamu sa používateľovi automaticky otvorí vytáčanie s nastaveným číslom a následne stačí už len klepnúť na tlačidlo volania.

Aké zmeny nastali?

Vďaka najnovším aktualizáciám vám tieto reklamy ponúkajú ešte viac možností. Namiesto jedného 25-znakov dlhého nadpisu môžete mať až dva, o dĺžke 30 znakov. Rozšírenie prináša aj viac znakov pre popisy, momentálne až 90 znakov.

Ďalšou zmenou, o ktorej informoval produktový manažér Google Ads, Russo, je presun názvu vášho obchodu do časti popisu. Zobrazovanie tohto názvu v nadpise sa vraj javilo ako neefektívne a obmedzujúce vzhľadom na počet znakov.

Aké to bude mať dopady na váš biznis?

Vďaka väčšiemu priestoru v nadpisoch a popise máte možnosť povedať zákazníkom viac o svojich službách. Dajte si však pozor na to, aby ste vďaka tomuto rozšírenému priestoru nespravili vašu reklamu neatraktívnou, napríklad zbytočným alebo komplikovaným textom.

Presunutie názvu vášho obchodu vám umožní pridať viac informácií do nadpisov. Toto riešenie však môže byť zároveň obmedzujúce, pokiaľ váš biznis poznajú ľudia po názve. Ak vám to bude vyhovovať, môžete ho pridať do nadpisu manuálne.

Efektivitu týchto zmien bude už klasicky náročné otestovať, preto sa musíte pripraviť na viac času stráveného možnou potrebnou optimalizáciou.

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Konzultant pre online obchod a marketing. Držiteľ všetkých certifikácií Google Ads. Account Manager pre BlueWinston a Shopping in EU. CSS hrdina. Gamer.