Responzívne reklamy: Nechajte Google naprogramovať najlepšiu kombináciu!

Responzívne reklamy sú novým a pomerne zaujímavým formátom Google Ads. Spočívajú v tom, že reklamu prispôsobujú na základe predošlej aktivity potenciálnych zákazníkov. Systém dynamicky testuje rôzne kombinácie nadpisov a popisov, pričom sleduje, ktorá táto kombinácia bude mať najlepšiu odozvu pre rôzne vyhľadávania.

Ušetrený čas, vyššia flexibilita, viac oslovených zákazníkov, lepší výkon reklamnej zostavy… To sú hlavné výhody responzívnych reklám. Čas šetríte napríklad tým, že nemusíte rozmýšľať nad vhodnými kombináciami, ktoré následne oslovia viac potenciálnych zákazníkov.

Responzívne reklamy: až 15 nadpisov a 4 popisy

Tento typ reklám vytvoríte jednoducho v Google Ads. Medzi jeho špecifiká patrí, že môžete zadať až 4 možné popisy a až 15 možných nadpisov. Zvyšné prvky reklamy sú rovnaké ako pri klasickom formáte. Sú tak jednoznačne pružnejšie ako klasické rozšírené textové reklamy. Je preto potrebné s nimi experimentovať.

Kvôli extra nadpisom a popisom musíte viac premýšľať o možných kombináciách, ktoré Google Ads vytvoria. Nemusíte vždy za každú cenu vyčerpať maximálny počet znakov. Používajte vhodné kľúčové slová. Vďaka viac nadpisom a rôznym kľúčovým slovám, ktoré môžete použiť, máte možnosť dostať vašu reklamu na viacero aukcií. Je dobré ich preto odlišovať, zdôrazňovaním odlišných benefitov produktu a podobne.

Chcete to na konkrétnej pozícii? Pripnite to!

Ak chcete, aby sa vám niektoré prvky reklamy zobrazovali na výlučne konkrétnom mieste, môžete ich v nastaveniach pripnúť na konkrétnu pozíciu. Tým však obmedzíte možnosti kombinácií.

Vyskúšajte to, pokiaľ môžete

Samotný koncept responzívnych reklám sa momentálne len testuje vo verzii beta. Zatiaľ je možné pridávať ich iba k už existujúcim reklamným skupinám s vytvorenými reklamami. Taktiež sa môže stať, že sa niektoré reklamy nemusia zobraziť. Pre niektorých inzerentov možnosť responzívnych reklám nie je zatiaľ dostupná. Ak je však dostupná pre vás, určite ju neváhajte vyskúšať!

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Account manager pre Bluewinston & CSS Shopping in EÚ. Som zodpovedný za najefektívnejší PPC nástroj na vytváranie produktových, textových a inteligentných kampaní v Nákupoch vo Vyhľadávaní Google.